💬
Logga in
Fuska.se

Grand Theft Auto - San Andreas Ps2

23 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Hur fungerar det med att man e 2st på Grand Theft Auto - San Andreas på PS2, läste på fodrallet att man kunde vara 2st.

E tacksam för svar tack :)

Nivå 1 · Novis

http://gtadomain.gtagaming.com/images/sa/maps/2pmap.jpg

Här är alla ställen där det finns markörer för att börja köra 2 spelare :P

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

Men jag menar hur det går till.

När man spelar 2 player, e det delad skärm eller e detsamma skärm, vad e det för uppdrag osv eller krigar man mot varann???

Det är samma skärm och man har nästan samma princip som på 1 player men du krigrar inte mot varan du kör väll runt och leker ;:

Nivå 0 · Nykomling

gta va popular innan nu e den sådär men själv spelar jag need for speed pro street

Nivå 9 · Veteranfuskare

enligt mej är GTA serien den mest framgångsrika och roligaste spel serien,Många olika vapen,bilar,helikoptrar,flygplan,motorcycklar,båtar,och även cycklar i vissa spel.+en stor stad lr stat(SA).

11 Jan 2008
Nivå 5 · Fuskare

man har inte en egen ruta men man kan fuska iallafall det är bäst :D

12 Jan 2008

^^, hata sånna spel med kirg och så ^^, f*n ska pajja hela GTA

23 Jan 2008
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #9

En skrev vad jag undrade över.... andra skrev bara saker som inte handlade om ämmnet ju

30 Jun 2008
Nivå 0 · Nykomling

jo då jag vet ett ställe man kan spella två på los santo idlewood e där några fallfärdiga hus ska där finnas en

12 Sep 2008
Nivå 3 · Lärling

Det är dåligt att man inte har delat skärm och kan ta typ en egen motorcykel det skulle vara jätte rooligt ;):)!

6 Nov 2008
Nivå 1 · Novis

Jo det är kul. Men det som är tråkit. är om man är 2st kan man inte gå så långt bort i från farandra. :) :) :) B) B)

9 Nov 2008
Nivå 6 · Fuskare

f*n att man inte kan köra 2 på Gta IV (Typ delad skärm) hade varit skit kul ldå :):):)

10 Nov 2008
Nivå 5 · Fuskare

man kan spela 2 player.

26 Nov 2008
Nivå 9 · Veteranfuskare

Kan man köra GTA IV med delad skärm också? Jag visste bara att man kunde köra mot andra via internet.

1 Jan 2009
Nivå 0 · Nykomling

Svar till "1996"

↗ till inlägget

Jo det är kul. Men det som är tråkit. är om man är 2st kan man inte gå så långt bort i från farandra. :) :) :) B) B)

Jo visst kan man det, men då ser man bara en spelare. Man kan ju trycka select så ändras kameran så att den bara följer en spelare. Och då kan man gå hur långt som helst har jag för mig...

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

men det avslutas om man kommer förlångt ifrån.

hände mig när jag lirade med en polare och jag blev på körd av tåget och fastnade i fronten.

22 Aug 2010
Nivå 0 · Nykomling

Hej, jag vill hjälpa dig med att spela 2.

om man ska kunna det måste man komma till en stad! den staden liger utanför stora staden. det är en utav dem där som man bara ser några gator på om du åker till alla såna och går runt i hela så kommer du att se en röd grej med två gubbar. om du går dit och trycker på en knapp på den andra kontrollen så kommer du att spela två.

B)

23 Aug 2010
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

http://gtadomain.gtagaming.com/images/sa/maps/2pmap.jpg

Här är alla ställen där det finns markörer för att börja köra 2 spelare :P

galu123456789, Gangster4Life la ut en karta om du inte såg det ^^

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

enligt mej är GTA serien den mest framgångsrika och roligaste spel serien,Många olika vapen,bilar,helikoptrar,flygplan,motorcycklar,båtar,och även cycklar i vissa spel.+en stor stad lr stat(SA).

Yep. Indeed.

Sorry för bump :(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in