Tja, Jag vet hade jag hade ett program förut, som t.ex. om man vill rita av en bild så öppnar man paint och klickar på en knapp uppe i högra hörnet så rutan blir genomskinlig så man kan rita av. Vet nån vad det heter?
Program Som Gör Rutorna Genomskinliga.
↗ till inläggetTja, Jag vet hade jag hade ett program förut, som t.ex. om man vill rita av en bild så öppnar man paint och klickar på en knapp uppe i högra hörnet så rutan blir genomskinlig så man kan rita av. Vet nån vad det heter?
Funkar väll me Photoshop?
Menar du genomskinlig bakgrund? Det går och göra med både photoshop och GIMP och ett antal andra program.
Asså när man har en bild uppe på google kan man öppna typ paint och så klickar man på en knapp breve dom andra uppe i högra hörnet så blir allt i paint genom skinligt så man ser bilden på google ichså. Då ere skitlätt att rita av.
↗ till inläggetAsså när man har en bild uppe på google kan man öppna typ paint och så klickar man på en knapp breve dom andra uppe i högra hörnet så blir allt i paint genom skinligt så man ser bilden på google ichså. Då ere skitlätt att rita av.
EDIT: råka klicka 2 gånger.
E väll bara att spara ner bilden, lägga in i photoshop, göra ett nytt lager och rita på?
Nej, jag måste ha programmet.
Ladda ner Gimp 2 eller PhotoPlus 6. Det sistnämnda är lite enklare.