💬
Logga in
Fuska.se

Program Som Gör Rutorna Genomskinliga.

6 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Tja, Jag vet hade jag hade ett program förut, som t.ex. om man vill rita av en bild så öppnar man paint och klickar på en knapp uppe i högra hörnet så rutan blir genomskinlig så man kan rita av. Vet nån vad det heter?

↗ till inlägget

Tja, Jag vet hade jag hade ett program förut, som t.ex. om man vill rita av en bild så öppnar man paint och klickar på en knapp uppe i högra hörnet så rutan blir genomskinlig så man kan rita av. Vet nån vad det heter?

Funkar väll me Photoshop?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Menar du genomskinlig bakgrund? Det går och göra med både photoshop och GIMP och ett antal andra program.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #4

Asså när man har en bild uppe på google kan man öppna typ paint och så klickar man på en knapp breve dom andra uppe i högra hörnet så blir allt i paint genom skinligt så man ser bilden på google ichså. Då ere skitlätt att rita av.

↗ till inlägget

Asså när man har en bild uppe på google kan man öppna typ paint och så klickar man på en knapp breve dom andra uppe i högra hörnet så blir allt i paint genom skinligt så man ser bilden på google ichså. Då ere skitlätt att rita av.

EDIT: råka klicka 2 gånger.

E väll bara att spara ner bilden, lägga in i photoshop, göra ett nytt lager och rita på?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #6

Nej, jag måste ha programmet.

Ladda ner Gimp 2 eller PhotoPlus 6. Det sistnämnda är lite enklare.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in