Snake Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 (redigerat) Tja, vet någon vad detta är? När jag stängde av wii nu så började det tjuta (tjuter när jag har på AV1 kanalen) och lampan lyser grönt fastän den är avstängd, har tillochmed testat att koppla ur wii:n men lampan är fortfarande grön, vad har hänt? :S Ps. Kontrollen lyser också som om den var på... går verkligen inte att göra nåt för att få av dom, har kopplat ur och testat att hålla stäng av/sätt på knappen intryckt. Redigerat 10 Januari 2008 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Brukar du spela över Wi-Fi och sånt?, om så är det så att lampan lyser GULT (är fult...xD), gör det för mig också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 10 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Har aldrig använt internet med wii, är inte ens ikopplat. Alltså allting är som om wiin var på fast den är avstängd, tillochmed när den är urkopplad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Ok, fråga Kabby, han vet det mesta ;) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 10 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Har fixat det, höll knappen intryckt en lång tid så blev lampan röd, lät högt sen när jag satte på den men nu funkar det bra, tack endå. =) Tråden kan låsas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Inga "Tråden kan låsas inlägg" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 (redigerat) Okej, vet att detta är onödigt, men jag vill bara förklara för Tuff. Eftersom det var ett problem som inte fick något riktigt svar utan att det löste sig utan att medlemmarna hjälpte till innehåller tråden inget svar och kan därför låsas. Alltså var det ditt inlägg som bröt mot f.d §1.11 och inte Snakes . Redigerat 15 Februari 2008 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Okej, vet att detta är onödigt, men jag vill bara förklara för Tuff. Eftersom det var ett problem som inte fick något riktigt svar utan att det löste sig utan att medlemmarna hjälpte till innehåller tråden inget svar och kan därför låsas. Alltså var det ditt inlägg som bröt mot f.d §1.11 och inte Snakes . Japp. - Problemet är löst, låser därför tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg