💬
Logga in
Fuska.se

Twiligt Princess

17 svar · startad

Trådstartare #1

innan dead mountain i den andra staden (kommer inte ihåg vad den heter) så finns det rte såna onda varelser som bara uplivas när man slår dom.Hur ska jag göra för att komma vidare?

om det är när man är varg så ska man först slå utt en varelse sen ska man hålla in b-knappen så en cirkel kommer fram och varelserna glöder sen släpper du b-knappen lycka till

Trådstartare #3

Jag ska prova det, tack

12 Jan 2008
↗ till inlägget

Jag ska prova det, tack

senare i spelet möter man såna som dom men man är människa då ska man göra snurr attacken. om dom e tre så kan man döda en först sen två på samma gång :D :rolleyes:
13 Jan 2008
↗ till inlägget

om det är när man är varg så ska man först slå utt en varelse sen ska man hålla in b-knappen så en cirkel kommer fram och varelserna glöder sen släpper du b-knappen lycka till

du menar wii versionen va? han kanske har gamecube versionen?

vad äre för skillnad ?

tja, andra kontroller och spelet är spelelvänt(link är högerhänt i wii versionen)

↗ till inlägget

tja, andra kontroller och spelet är spelelvänt(link är högerhänt i wii versionen)

oj jag visste inte att link var vänster hänt på gamecube :o

nu vet jag ännu mer om zelda :D

Senast ändrad:

Link är ju bara höger hänt på wii efter som man har den spel funktionen som wii har å dom flästa i världen är ju höger hänta. å på Camecube (GC) har man ju en vanlig handkontrol då är han ju vänster hänt som vanligt :D

jag gick till min kompis som har GC versionen allting är ju spegelvänt jemfört med wii man blir ju galen på det ;:

föressten har inte den här tråden spårat ur?

23 Jan 2008
Trådstartare #11

jag har wii-versonen, men nu har jag fastnat igen.Vad ska man gora i dead-mountain som hund

Senast ändrad:

24 Jan 2008
↗ till inlägget

jag har wii-versonen, men nu har jag fastnat igen.Vad ska man gora i dead-mountain som hund

du ska ju leta rätt på alla skalbagar och döda dom :bah: (eller vad de nu är för nåt) prata med guden som sa nåt när du klarade månstren och sen ser du var bagarna är

Senast ändrad:

25 Jan 2008
Trådstartare #13

men hur kommer jag till baggarna?

27 Jan 2008

De tre baggarna som är där är följande:

Den första sitter på en vägg längst ner. Krocka i väggen för att få den att börja flyga.

De andra två ... det finns en rad med stenar bredvid inte den vägen du kom ifrån, då skrattar Midna och så leder hon dig upp till nästa platå. Gå till höger och gå upp för den lilla smala stenslutningen tills hon skrattar igen. Gå sen rakt fram och hoppa ner, där är de sista två. Förklarade jag rätt?

Trådstartare #15

tack :) ska prova imorgon

28 Jan 2008
↗ till inlägget

tack :) ska prova imorgon

Ok säg till om du fasnar igen!

MVH

Från mig :)

4 Feb 2008
Trådstartare #17

jag klarade baggarna tack för hjälpen

↗ till inlägget