💬
Logga in
Fuska.se

Counter Strike

55 svar · startad

gå in på steam.se eller com

Om man köper CZ behöver man ha något Half-Life då?

CS:CZ e ju en skiva.bara CS behöver man ladda ner.så jag tror att man itne behöver det...

klart man behöver hl..

För CZ?

Så man kan inte bara köra Condition Zero..för jag trodde att det var ett eget spel där man inte behövde hl och vanliga cs som man laddar hem.

nja asså inte helt säker men steam tror ja man måste ha iaf nästan säker plus att man får cd key med i cz så tror ja ångrar mig :P

nope CS:CZ ska va ett eget spel singel player till CS och det ä patchat till 1.6 när man köper det och sen finns nya banor i CS:CZ som inte finns i CS

Bra förklarning

Tack Silver :D

Trådstartare #30

när man har laddat ner steam då är cs där inne väl

annan fråga när jag ska ta server så måste man regestrera den där virticode vad den nu hette och cd key cd key står det att man man hittar i half-life gene... fodral typ jag tar den men det står nåt så här you cd key is alredy ..... I L Y blablabla

vad tusan menas med det :huh: den som berätar får 5 poäng snälla

nope CS:CZ ska va ett eget spel singel player till CS och det ä patchat till 1.6 när man köper det och sen finns nya banor i CS:CZ som inte finns i CS

det är ett eget spel man behöver inte ha något annat cs eller half life annars så står det att det är ett expanision pack men det finns inget cs där man måste ha half life tror jag :huh:

Men jag har beställt cs cz på webhallen och där stod det inget om att man behövde half life och det är inte ett fast man kan köra uppdrag på cs också :P

19 Mar 2004
Trådstartare #32

HJÄLP MIG SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

när man har laddat ner steam då är cs där inne väl

annan fråga när jag ska ta server så måste man regestrera den där virticode vad den nu hette och cd key cd key står det att man man hittar i half-life gene... fodral typ jag tar den men det står nåt så här you cd key is alredy ..... I L Y blablabla

vad tusan menas med det :huh: den som berätar får 5 poäng snälla

av instaera cs.sen laddar du ner det igen.skriv in cd-keyen.sen ladda ner steam.så funkar det.
Trådstartare #34

men jag har steam

Trådstartare #35

menar du att jag ska avinstalera cs på half life gene... så har jag gjort det men det står samma sak

konnstigt,då vet jag faktiskt inte. :huh:

Trådstartare #37

men är du säker på att man ska avinstalera bara cs i half life gene.... inget mer :o

sniff: Om du laddat ner steam , gör ett acount.

Ladda ner CS ( Måste ha Cd-Key ) sen e d bara å lira..

cs suger

Cs suger INTE

100 inlägg!! :D

Senast ändrad:

cs suger

Cs Aeger Bäverballe.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in