💬
Logga in
Fuska.se

Sc: Pandora Tomorrow

18 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag såg en trailer på när några spelar SC 2 på Xbox Live, det såg skitcoolt ut. Det var ett jäkla häftigt vapen också. Det blir nog mer skuta än i första. B)

Jag såg en trailer på när några spelar SC 2 på Xbox Live, det såg skitcoolt ut. Det var ett jäkla häftigt vapen också. Det blir nog mer skuta än i första. B)

jag tor jag ska köpa det .det verkar coolt.har du klarat ettan??
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3
(sacha @ 13/03-2004 19:26:18)

Jag såg en trailer på när några spelar SC 2 på Xbox Live, det såg skitcoolt ut. Det var ett jäkla häftigt vapen också. Det blir nog mer skuta än i första.  B)

Japp, efter lite anstränging så. :)
(Wolwerine @ 13/03-2004 19:26:55)
(sacha @ 13/03-2004 19:26:18)

Jag såg en trailer på när några spelar SC 2 på Xbox Live, det såg skitcoolt ut. Det var ett jäkla häftigt vapen också. Det blir nog mer skuta än i första.  B)

Japp, efter lite anstränging så. :)

var är bomben på kalinatek?? :( :o
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

Menar du bomben efter att du har räddat de två gubbarna?

Nivå 0 · Nykomling

Jag ska lätt köpa splinter cell pandora tomorrow.För man kan springa up på väggen och göra en bakåtvolt sen

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

Det har jag inte sett, det låter häftigt! B)

japp det är den bomben jag menar

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

Jag stressade som en dåre i det partiet. Du ska igenom en kodlåst dörr tror jag och gå längst korridoren (det är eld där så du får gå i rummen intill) och där i ett rum till vänster tror jag bomben finns. Om du ser nån mina så är det bara att springa på för den hinner inte explodera innan du har gått därifrån.

Jag stressade som en dåre i det partiet. Du ska igenom en kodlåst dörr tror jag och gå längst korridoren (det är eld där så du får gå i rummen intill) och där i ett rum till vänster tror jag bomben finns. Om du ser nån mina så är det bara att springa på för den hinner inte explodera innan du har gått därifrån.

jaha förresten pandorra tomorrow kommer ut den 26 mars
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11
jaha förresten pandorra tomorrow kommer ut den 26 mars

Japp, det är skitbra.

Nivå 0 · Nykomling

är splintercell bra ir

14 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

Wolwerine om du går in på www.splintercell.com så klickar du på Multiplayer så tar du movs.Sen så står den shadowtime eller nåt där i listan står det backflip sen något mer

Nivå 0 · Nykomling

Wolwerine om du går in på www.splintercell.com så klickar du på Multiplayer så tar du movs.Sen så står den shadowtime eller nåt där i listan står det backflip sen något mer

Jag får nyhetsbrev om sånt på www.xbox-se.com
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15
(Secred @ 14/03-2004 11:15:41)

Wolwerine om du går in på www.splintercell.com  så klickar du på Multiplayer så tar  du movs.Sen så står den shadowtime eller nåt där i listan står det  backflip sen något mer

Jag får nyhetsbrev om sånt på www.xbox-se.com

Jag med!
Nivå 0 · Nykomling

e det svårt och klara splinter cell?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17

Nja, det är väl inte direkt lätt men inte så himla svårt heller. Efter ett antal försök på varje bana så klarar man det.
(Wolwerine @ 14/03-2004 13:50:27)

Nja, det är väl inte direkt lätt men inte så himla svårt heller. Efter ett antal försök på varje bana så klarar man det.

jag har också sett backotvålten
Nivå 0 · Nykomling

alltså...e det mycket såna man ska springa..eller e det liksom svårt att döda?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in