Link FTW!
Favorit I Smash Bros Brawl
↗ till inläggetPokemon tränaren FTW!Link FTW!
link, mario, pikachu
↗ till inläggetMarth om han kommer. Gör han inte det... så hade ingen FE-Karaktär övehuvudtaget kommit. Så han kommer. Annars skulle jag vilja att Sigurd kommer med.
ok hadde fel
↗ till inläggetVem var huvudperson i det första Fire Emblem-spelet?↗ till inläggetMarth om han kommer. Gör han inte det... så hade ingen FE-Karaktär övehuvudtaget kommit. Så han kommer. Annars skulle jag vilja att Sigurd kommer med.
nepp marth kommer inte komma bara för att Ike kommer betyder ju inte det att Marth ska komma med :rolleyes:
Vem är kändast av alla karaktärer i Fire Emblem?
Vem har varit med i flest Fire Emblem-spel?
Vem har sitt svärd som symbol för FE-Serien?
Vem är huvudperson i ett spel som kommer finnas i Masterpieces i den japanska versionen av SSBB?
Kort sagt, Marth är mer bekräftad än Luigi.
link , snake, kanske zero suit samus
zero-suit samus,ike och link kommer nog bli mina.
Mina blir nog Sonic, Mario och Wario
↗ till inläggetVem var huvudperson i det första Fire Emblem-spelet?↗ till inläggetMarth om han kommer. Gör han inte det... så hade ingen FE-Karaktär övehuvudtaget kommit. Så han kommer. Annars skulle jag vilja att Sigurd kommer med.
nepp marth kommer inte komma bara för att Ike kommer betyder ju inte det att Marth ska komma med :rolleyes:
Vem är kändast av alla karaktärer i Fire Emblem?
Vem har varit med i flest Fire Emblem-spel?
Vem har sitt svärd som symbol för FE-Serien?
Vem är huvudperson i ett spel som kommer finnas i Masterpieces i den japanska versionen av SSBB?
Kort sagt, Marth är mer bekräftad än Luigi.
Det är nu bekräftat att marth och ness kommer (yay marth!)
om ingen tror mig... http://www.gametrailers.com/player/30051.html
Pokemon tränare, pit eller link King deede
pit
Lol king dedee möter man i gameboy pocket i "kirbys dream land" (OBS:Jag har den)Kanske lite off-topic.
kirby power 4 ever
mario, link eller pit :kung:
Blir nog Link
jag har ångrat mig, Samus e cool
meta knight :medieval:
Olimar, Meta knight, *SPOILERS*
Windwaker Link, R.O.B och Lucario.
Pit och lucario... tror jag :P
Pit och darklink...