💬
Logga in
Fuska.se

Super Mario Galaxy - Deep Dark Galaxy

5 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hejhopp :>

Någon som vet var den gömda stjärnan i deep dark galaxy är någonstans? Har letat ihjäl mig D:

20 Jan 2008
Nivå 7 · Fuskare

Simma ner till det sjunkna skeppet och kasta ett skal på en av bomberna.

25 Jan 2008
Nivå 6 · Fuskare

När det ändå är en tråd uppe. Jag har hittat Luigi och han kommer inte tillbaka, tror det är tredje gången. Jag är säker på att han är på Honey, bi banan... Vart? Är det första banan?

20 Feb 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

När det ändå är en tråd uppe. Jag har hittat Luigi och han kommer inte tillbaka, tror det är tredje gången. Jag är säker på att han är på Honey, bi banan... Vart? Är det första banan?

På Honeyhive galaxy. Va Bee Mario sen gå där du starde banan och flyg upp till "kullen". Sen går du till "brädan". Sen ser du ett träd och där är Luigi. Ska på remonten så att du tar ner Luigi (du måste inte vara Bee Mario då).

Lite dåligt förklarat, men hoppas du fattar...

18 Jul 2008
Nivå 2 · Novis
Hm... När du har kommit till "Boxen" ska du ändra gravitationen ända tills du kommer till höger vägg och snurrar sönder en sak. Då kommer ljus. Döda spöket och du får stjärnan! :D
14 Apr 2009
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Hejhopp :>

Någon som vet var den gömda stjärnan i deep dark galaxy är någonstans? Har letat ihjäl mig D:

man simmar längst ner i grottan tar ett skal och kastar på ett skepp. Då kommer en Launch star fram åk i den så kommer du att fatta vad du ska göra

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in