Asså, för det första håll er till ämnet, för det andra.. HÅLL KÄFTEN!! VADÅ SKAFFA SIN EGNA MAT... OM DET VAR NI SOM BODDE I AFRIKA HADE NI INTE SAGT SÅ! INGEN J*VLA RESPEKT ALLS... SÅ OMOGNA NI ÄR!!
Ursäkta språket!
Asså, för det första håll er till ämnet, för det andra.. HÅLL KÄFTEN!! VADÅ SKAFFA SIN EGNA MAT... OM DET VAR NI SOM BODDE I AFRIKA HADE NI INTE SAGT SÅ! INGEN J*VLA RESPEKT ALLS... SÅ OMOGNA NI ÄR!!
Ursäkta språket!
↗ till inläggetLuras inte på runescape. Det var en 11:årig pojke som lurade en 16:åring (orkar inte förklara hur...) och 16 åringen komm hem till 11:åringen och skärde av huvudet o hängde det i taket!!!... :( :cry: :blink:
Varför skulle man tro på detta?????????? :blink:
eller.... okej. jag tror på det. Men det var ju i brasilien inte i Sverige!!
Asså är du trög? 1 det finns bevis + vem bryr sig var det var. det kan hända i sverige också nub
↗ till inläggetDet en som säger att det var i brasilien och ingen som sa att det var i nåt annat land.. så då antar man väll att det var i brasilien.. Du behöver inte kalla varenda som du tror har fel för nub!Asså är du trög? 1 det finns bevis + vem bryr sig var det var. det kan hända i sverige också nub
Om det skulle ha hänt i sverige så skulle det nog varit lite mer om det i nyheterna och tidningarna.. -.-
Omg. Du fattade inte vad jag skrev. Jag menade att det hände i brasilien men att det lika gärna kan hända i sverige
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in