Här kan ni snacka om allt som har med underground hiphop och göra!
Lista favorit Mcs etc..
Här kan ni snacka om allt som har med underground hiphop och göra!
Lista favorit Mcs etc..
MC Ren är en av de bästa som någonsin funnits
Uhm... Vad är "underground Hiphop" för något?
↗ till inläggetUndrar ja me..Uhm... Vad är "underground Hiphop" för något?
Kag tycker väl hip hop e bra. o hård rock o metal oxå. men vad e underground hip hop?
↗ till inläggetMC Ren är en av de bästa som någonsin funnits
jajamen,finns inget bättre än amerikanska sent 80-tal och 90-tals West Coast hiphop
Javisst, fortsätt ni att ignorera stackars Mumutio... <_<
↗ till inläggetJa vi fortsätter med det! >=DJavisst, fortsätt ni att ignorera stackars Mumutio... <_<
nämen seriöst vad är det?
vet inte heller va det e för nåt :P
Motsatsen till mainstream, alltså till exempel den som visas på MTV.
Underground är något som är okänt i de här fallet musik.
Mc Ren är Old School..
Mc Donalds är ett snabbmatsställe.
Mc står för Master of Ceremonies..
jo jag hatar nästa alla sk rappare som visas på MTV,The Voice mm ex P Diddy och Jay-Z och Kanye West.
tycker det är synd att dom nästan aldrig sänder några 2PAC videor,lr N.W.A. som jag aldrig har sett på TV.
↗ till inläggetNästa fråga vad var mainstream?Motsatsen till mainstream, alltså till exempel den som visas på MTV.
↗ till inläggetDet där ordet är faktiskt ganska vanligt förekommande i diverse ordlistor (förlåt, kan inte hjälpa det, jag måste skriva med så komplicerade ord som jag kan). :)↗ till inläggetNästa fråga vad var mainstream?Motsatsen till mainstream, alltså till exempel den som visas på MTV.
Exakt.
Vet inte om Run DMC tillhör Underground Music, men de är riktigt bra. Annars är det 90-tals rapp som gäller, med bl.a Tupac Shakur, Eazy-E mm.
↗ till inläggetw0rdVet inte om Run DMC tillhör Underground Music, men de är riktigt bra. Annars är det 90-tals rapp som gäller, med bl.a Tupac Shakur, Eazy-E mm.
Och det du vill komma fram till är..?
↗ till inläggetMan kan väl säga att de är på gränsen till underground... ;)Vet inte om Run DMC tillhör Underground Music,
än av dom överlägset bästa låtarna är N.W.A.-Always Into Somethin.
alla som inte har den bör skaffa den.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in