Vitdom Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 tja... När jag förut laddade ner och kollade vad speedfan var för något.. såg jag att det bara var f*n 2 som var igång... Fastän de andra som var på 100% stod 0 RPM.... När jag tillexempel hafft på datorn i 3 timmar så står den på ca 80-105 grader C på CPU temperature.. Är det något fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Den skulle ha bränt upp om den var på över 100 grader -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 speedfan visar rätt grova fel på graderna sen termometrarna i datan är rätt kassa så dom visar oftast inte rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 men ibland bara slocknar skärmen när den är över 100 grader... går inte stänga av datorn... inget.. bara fläkten som är igång hela tiden.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 tja... När jag förut laddade ner och kollade vad speedfan var för något.. såg jag att det bara var f*n 2 som var igång... Fastän de andra som var på 100% stod 0 RPM.... När jag tillexempel hafft på datorn i 3 timmar så står den på ca 80-105 grader C på CPU temperature.. Är det något fel? Öppna chassit, rensa damm från fläktar och sånt.. titta om det blir lite bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.