LordFelix Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 jag är inte ihop med någon, än Är heller inte ihop med någon, än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 (redigerat) Ja jag är ihop med en =) jag har varit ihop men min flickvän i 1 år nu =) jag ska träffa henne nästa fredag :) Redigerat 9 Februari 2008 av JackBlack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 nepp men jobbar också på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Nepp, Inte här heller, Men jag kan ta första bästa om det ska vara så. Men jag väntar nog tills jag hittar en som inte bryr sej om att jag e blyg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Ingen just nu, haft 3 stycken, fast väldigt korta, typ "fråga chans", utom en av dom då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Seriöst förhållande med min flickvän Denise Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Är inte ihop med nån och har aldrig varit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Jag va men min bästa polare tog henne ifrån mej :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 (redigerat) har alldrig varit ihop med någon gillar en person men vill helst inte pga att jag vet att det oftast slutar med att man får ont i hjärtat och har det ca 3 dagar försökte ge henne ett tecken på att jag gillar henne på alla hjärtans dag med ett 4 siffrigt* smycke men hon sa nej och är nu ihop med hennes typ 5 kille nu och det krävdes bara ett nej för att förstå hur j***a tråkigt det skulle vara att vara ihop med henne eftersom hon mäst gör det för att impa på folk och hålla hande när alla tittar på och endå har hon den bästa personligheten som finns *4 siffrigt = en sak som kostar nått med 4 siffror (ören räknas ej)/ över 1000kr Redigerat 18 Februari 2008 av knipan64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Nej, kommer nog inte att bli heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Nepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Nepp. Har faktiskt aldrig haft en tjej, simpel anledning: Har inte sett någon jag gillar. Jag har aldrig blivit "kär" i någon tjej, och därför aldrig frågat någon om att bli ihop :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.