💬
Logga in
Fuska.se

Byta Server?

26 svar · startad

Hur byter man server?

visste inte vad det var för skillnad på normal, Pvp osv ibörjan när jag gjorde min första så då tog jag normal men jag skulle vilja köra på en PVP istället.

och har hört att det är gratis nu??

om du skriver så skriv gärna också på vilken server du kör på om de är i en PVP

Bara vissa servrar kan byta har jag för mig.

Men då kan man bara byta till Bronze Dragonflight och Anachronos. Tror det var så är inte riktigt säker.

:( vill köra på en pvp! kör på Emerald Dream just nu.. och vill inte göra ny gubbe

asså, jag böt server från Aszune till Bronze dragonflight, du kan inte byta från Normal till PvP utan bara från normal till normal och pvp till pvp etc.

Man kan byta från PvP till normal fast inte från normal till PvP sa min kompis.. O.o

Byta från PvP till normal? - Ja

Byta från Normal till PvP? - Nej (Anledning, det är mycket lättare och levla på PvE servrar)

Okej :( värsta boring då kan man ej gå runt och döda folk när man är lv 70 bara några...

Asså, så här äre, om du vill göra en gubbe på en pvp server, så big deal, gör det, inge problem.

Men om du vill ha kvar din nuvarande Dwarf och byta den till att pvpa med så måste man göra det på internet :)

med det kostar väl pengar??

Man kan väl byta till vilken server man vill (För utom det DonKeN sa) fast det kostar pengar.

OKej då ska jag göra ny gubbe....

men det går v'l att ha kvar gubben på en annan server om man betalar?

Menar du om man byter server? Då kostar det en gång.

↗ till inlägget

Men bah! Du kan ha hur många gubbar på hur många servrar du vill..
24 Jan 2007
↗ till inlägget

Du kan göra nästan hur många olika chars på olika realms om du vill. Kostar inget extra. Bara om du ska Flytta din nuvarende char till en annan server. :ph34r:

Moderator Moderator

Man kan flytta en char mellan olika realms för cirka 140 kronor. Man kan bara flytta mellan realms med samma typ: Tex PVP kan inte flytta till normal ect. Men man kan flytta mellan PvP och RPPvP. Man kan bara flytta sin character en gång i halvåret. Men det gäller bara den characterns. Man kan flytta alla gubbar en gång per halvår med andra ord.

↗ till inlägget

Man kan flytta en char mellan olika realms för cirka 140 kronor. Man kan bara flytta mellan realms med samma typ: Tex PVP kan inte flytta till normal ect. Men man kan flytta mellan PvP och RPPvP. Man kan bara flytta sin character en gång i halvåret. Men det gäller bara den characterns. Man kan flytta alla gubbar en gång per halvår med andra ord.

Xade, det går visst och flytta från PvP till normal =) Men det går inte och flytta från normal till en pvp server.

Jaha då har man svar på det :( men vad ska man göra när man är lv 70 på en normal server?

svar: inget.....

Asså, bara för att du inte är på en pvp server betyder det inte att du inte kan döda andra spelare, det finns arenor, battlegrounds också kan du döda överallt, skillnaden är bara att du kan välja att ha pvp mode på och av i contested area på normal..

?? arenor, Battlegrounds vad är det?

Har du aldrig varit inne i WSG?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in