tjena!!!
ja hur många olika spel har ni???
och hur många av dem är köpta och hur många är nerladdade??? :P :D
tjena!!!
ja hur många olika spel har ni???
och hur många av dem är köpta och hur många är nerladdade??? :P :D
jag har 15 stycken spel och alla av dem är köpta lagligt. Har inte moddat min 360. (än) ;)
så du menar att du har lagt ut ca 7500:- på spel???
Jag har nio spel.
Alla köpta lagligt.
↗ till inläggetså du menar att du har lagt ut ca 7500:- på spel???
typ. fått lite i present... och sen så kostar ju inte att spel 600. Gears of war köpte jag tex för 399...
3 spel..fick mitt 360 precis typ..förra året i slutet av det..alla är köpta lagligt..
↗ till inläggetOm man chippar så kan man inte köra på Live, eller?jag har 15 stycken spel och alla av dem är köpta lagligt. Har inte moddat min 360. (än) ;)
nope..tror inte det..
↗ till inläggetjag har 15 stycken spel och alla av dem är köpta lagligt. Har inte moddat min 360. (än) ;)
jo de går än så länge om man har flashat de rätt så ska de gå...har dock inte testat sj men funderar på å göra de
Det mins chip som man kan stänga av. Har ett sådant på gamla boxen. Och när det är av så kan man spela på live utan att någon kan upptäcka.
Tro det eller ej, jag äger inga Xbox360-spel!
Jag utgår från att det är Xbox360relaterat, då tråden ligger i en sån kategori.
↗ till inläggetokejDet mins chip som man kan stänga av. Har ett sådant på gamla boxen. Och när det är av så kan man spela på live utan att någon kan upptäcka.
men e n000b om man inte har en chippad rackare
okej :P jag vill dock vänta tills min garanti har gått ut innan jag gör något olaglit med han. Och vill helst inte bli kallad n00b för det :P
har runt 15 spel alla köpta lagligt eller i USA
:gitarr:
test drive unlimited
deadrising
call of duty 3
gears of war
oblivion (eller hade iallafall)
alla är köpta
↗ till inläggetÄr det inte lagligt i USA ? xPhar runt 15 spel alla köpta lagligt eller i USA
:gitarr:
call of duty 3
quake 4
lost planet
gears of war
crackdown
Nu vill jag ju bara påpeka att Crackdown inte kommit ut än...
Fast du kanske har en chippad 360...eller?
Call of Duty 3
Gears of War
Spel jag ska köpa i framtiden: Dead Rising, Bioshock och ett spel om andra världskriget som verkar ganska bra. Tillverkarna skulle visst använda samma grafikmotor som Epic Games hade när de gjorde Gears of War. (Unreal 3-motorn)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in