💬
Logga in
Fuska.se

Liten Pvp Guide.

48 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #21

Hmm, Dezen.. Vad mumlar du nu om?

Donken, Paladins är inte så dåliga i grinding som du verkar tro. De kan alltid kasta HoJ och hela sig.. Och i nödfall shielda sig själv. De gör också ganska stark damage så det inte alltid behövs.

10 Feb 2007

Kanske, men dem gör inte lika mycket damage som alla andra mana klasser. Så som mage, warlock, priest, shaman.. Liksom mage och warlock brukar bara behöva kasta några shadowbolt/fireballs innan fienden är död.

Det tar lång tid för paladins.

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #23

Där har du rätt, Paladins är riktigt sega med deras attacker. De har inga speciella instant attacks. ( Förutom Judgements.. Holy shock, crusader strike 'n such. )

Nivå 9 · Veteranfuskare

Dem kanske är sega, men dem tar lika mycket som en warrior med sina melee attacker (nästan iaf) och med rätt judgement kombo och buffs så blir dem så starka att dem inte behöver instant =)

Nivå 1 · Novis

paladins är väl rätt OK i PvE... men i pvp behöver du instant spells/hits.. det är ett måste :D

↗ till inlägget

Dem kanske är sega, men dem tar lika mycket som en warrior med sina melee attacker (nästan iaf) och med rätt judgement kombo och buffs så blir dem så starka att dem inte behöver instant =)

Har för mig att warrior har mindre damage taken än paladin. Warrior brukar reducera mer stryk..
Nivå 6 · Fuskare

Den va ju superBra ..Men kan du inte lägga till lite andra klasser?

DonKen: warriors har ju mer dps än palladin.

Senast ändrad:

Det vet jag.. Jag har väl inte sagt att dem inte har det?

Nivå 6 · Fuskare

lite ändringar:

vs en rogue...

Warrior: gör retilation och alla möjliga CDs innan han fattar att han måste fly, vilket han åxå gör med imidation shout...

Shaman: Dör på 4 sekunder

Mage: kutar det fortaste han kan hem till orgrimmar

Hunter: dödar en gång, sen hämtar han hela sin guild och så blir man corpsecampad ett tag...

Paladin: Sköld och sen kutar dom iväg

Priest: är man smart så låter man bli att attackera shadowpriests...

och så är det med de flesta >_<

men bra guide iaf!

Senast ändrad:

11 Feb 2007

Hmm, säger du att warrior behöver använda sina mäktiga skills som recklessnes, retilation för att spöa ner en rogue? Knappast, spelar roll om man blir stunnad. Har man second wind så får man bara mer och mer liv och mer rage. Sen behöver vi bara göra hamstring, rend, sen gör vi overpower efter att ni dodgar alla attacker.

Nivå 6 · Fuskare

warriors e nog dom enda som har en chans^^ (shadowpriest ej medräknade)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

warriors e nog dom enda som har en chans^^ (shadowpriest ej medräknade)

ENDA! jag har inga speciela probs med rogue <_<
Nivå 6 · Fuskare

Herregud, Min hunter som är typ blå/grönt equip efter Tbc , Jag tog en full T3 rogue.

Nivå 3 · Lärling

Mer så här shaman vs rogue

Shaman gör en frost shock så att roguen blir så j*vla pwned så han quitar wow.

12 Feb 2007
Nivå 9 · Veteranfuskare

/agree Eller rerollar till shaman :)

14 Feb 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #36

Well.. Skill ftw? Ingen klass är direkt bättre än någon annan.

15 Feb 2007
Nivå 6 · Fuskare

Rogues är lite väll överskattade eller? Dom tar ju mycket på första stöten men när deras energy tar slut blir dom ownade. T.ex en Mage .

1:Frysa fast roguen.

2:Springa iväg lite.

3:Peppra Frostbolt.

4:Se hur Roguen kutar raka vägen hem till Ogrimmar :)

↗ till inlägget

Rogues är lite väll överskattade eller? Dom tar ju mycket på första stöten men när deras energy tar slut blir dom ownade. T.ex en Mage .

1:Frysa fast roguen.

2:Springa iväg lite.

3:Peppra Frostbolt.

4:Se hur Roguen kutar raka vägen hem till Ogrimmar :)

Eller gjort vanish?
16 Feb 2007
Nivå 6 · Fuskare

Då blinkar man :)

26 Feb 2007
Nivå 12 · Mästerfuskare

meh...rogues är inga problem för mig iallafall (paladin), bara man lyckas använda sina bubblor rätt (typ divine prot och blessing of prot), och sin hammer of justice, när han är stunnad så byter man till en käck aura och slår hjäl honom med judgments.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in