💬
Logga in
Fuska.se

Altrekvally

21 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Hej jag är en hunter snart level 51 och ondrar om det är några särskilda saker jag måste vet för att klara mej bra i Altrekvally? :blink: :blink:

Nivå 3 · Lärling

1.för det första heter det Alterac Wally

2. och för det andra förstår jag inte din fråga vad menar du med "måste veta"?

3. du kommer ändå inte klara dig bra i AW (Alterac Wally) förens du är lvl 60

Det heter "Alterac Valley". :P

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

lvla till 60 innan du börjar med av. Annars kommer du inte ha en chans.

Nivå 6 · Fuskare

Kanske han vill ha rewardsen av questsen?

13 Mar 2007
Nivå 3 · Lärling

Gå INTE till AV på 51, du kommer bli otroligt gankad av alla och antagligen inte hjälpa gruppen mycket -.-

Han får göra som han vill helt enkelt, han kanske också vill ha ice barbed spear som är bra för hunters. Ja, alla lv60 kommer välja och döda han först såklart.

Nivå 6 · Fuskare

Du ska lyssna på vad dom andra säger i General Chat. Inte så mkt annat...Jo en sak..du kommer bli sönderägd ;D

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Då avleder han ju uppmärksamheten från de bättre spelarna så att de kan fly/asskicka motståndarna, ett tag i alla fall.

Förresten, när vi ändå är inne på Alterac Valley; Är det värt att göra questen man får i AV?

Ja, det tycker jag.

Questet "The Battle For Alterac Valley" (vill minnas att det heter så) ger riktigt bra "blåa" rewards, som man inte kan se när man tar questet utan först efteråt.

Och så får man mycket experience för dem eftersom alla quests räknas som level 60.

Jävligt mycket reputation också med Stormpike Clan/Frostwolf Clan.

14 Mar 2007
Nivå 6 · Fuskare

Har inte sett en enda under lvl 60 i AV på ett tag..Fast det kanske är en annan grupp?

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Är det din första char på 51, gå inte in. Du lär skaffa lite mer erfarenhet av raider och sammarbete först, plus att du lär vara 60 om du vill kunna döda något, tänk på att du kan möta folk med full tier 3, vilket är det bästa på 60 (tror inte det finns bättre outland saker på 60 iaf).

Mm jag håller med, men vill man ha dem sköna rewardsen så bör han göra det. Bra rewards för levling.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Är det din första char på 51, gå inte in. Du lär skaffa lite mer erfarenhet av raider och sammarbete först, plus att du lär vara 60 om du vill kunna döda något, tänk på att du kan möta folk med full tier 3, vilket är det bästa på 60 (tror inte det finns bättre outland saker på 60 iaf).

Tar extremt med honor att köpa epic i pvp vendor (ca. 20 k a piece), du hinner nog dinga massa istället för att farma honor för grejer som du kmr byta ut på högre lvl.
15 Mar 2007
Nivå 5 · Fuskare

Låt grabben gå in och ha lite kul. Det finns flera 51'or som också går in och vill skaffa sina rewards.

Nivå 3 · Lärling

jag drog dit på lvl 51 och gjorde massa quest

Nivå 6 · Fuskare

Han kommer att bli jädrans ägd, speciellt om det är som i min battlegroup, vi har f*n magtheridon i den och då blir det inte kul att vara alliance -.- vi har vunnit en gång av fjorton jag har varit med i!

men om han vill ha wpn rewardsen så kan han ju försöka en gång, och se hur det går =)

Nivå 6 · Fuskare

Det finns andra sätt att hjälpa till i AV än att döda, som en lowbie.

Du kan tex rädda Wing Commanders eller fånga vargar (getabockar för allies).

Senast ändrad:

Innan The Burning Crusade så hade alliance övertaget. Men det ända alliance tänker på är och försvara för att bara få honor och bryr sig inte om marksen :( Så Horde vinner om och om igen.

16 Mar 2007
↗ till inlägget

Har inte sett en enda under lvl 60 i AV på ett tag..Fast det kanske är en annan grupp?

Det stavas det horde

-------------

On-topic: Spela det om du vill. För marks e ju ganska bra för "stuff" så jag rekommenderar att du spelar...

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in