när jag startar internet så tar det en lång stund innan det startar men sen blir det normalt igen men om jag ska ta upp en till internet sida så tar det långt tid igen?
nån som vet vad jag ska göra?!
när jag startar internet så tar det en lång stund innan det startar men sen blir det normalt igen men om jag ska ta upp en till internet sida så tar det långt tid igen?
nån som vet vad jag ska göra?!
Har du något fildelnings program igång då?
Antingen det eller så är det att du har full proppat din data med skit . :huh:
↗ till inläggetjag har inget sånt pogram igån och ingen skit tror jag :/Har du något fildelnings program igång då?
Antingen det eller så är det att du har full proppat din data med skit . :huh:
Sök igenom den då?
Annars kanske du har ställt in att du kör genom nån seg proxy.. Kolla Proxy-iinställningarna
Prova radera alla cookies.
Det kan finnas program som är igång men som inte du ser, tryck in aktivitetshanteraren . (ctrl+alt+delete)
Och sen ska du gå in på "processer" .
Där ser du det mästa som är igång .
har sökt igenom datorn finns inget skit.
jag har raderat alla cookies.
och vart kan man kolla Proxy-iinställningarna
Det kan jag inte svara på, sorry .
Du får vänta tills det kommer någon dataexpert . :D
↗ till inläggethah okej tack ändåDet kan jag inte svara på, sorry .
Du får vänta tills det kommer någon dataexpert . :D
Internet alternativ(om du har IE), anlutningar, "lan-inställningar" och sedan kryssar man ur en ruta där det står "Använd en proxy ser...."
Soad_token
↗ till inläggetden va redan ur kryssadInternet alternativ(om du har IE), anlutningar, "lan-inställningar" och sedan kryssar man ur en ruta där det står "Använd en proxy ser...."
Soad_token
stäng an datorn och bredbandet och starta om.det funkar för mig
↗ till inläggetdatan har jag stängt av flera gånger men inte bredbandet får la provastäng an datorn och bredbandet och starta om.det funkar för mig
hände inget med att stänga av bredbandet
↗ till inläggetstäng an datorn och bredbandet och starta om.det funkar för mig
Ett tips kan ju vara att sätta på det också.. ;)
↗ till inläggethahah jaja det gjorde jag så klartstäng an datorn och bredbandet och starta om.det funkar för mig
en till sak, medans jag väntar på att internet startas så kan jag inte minimera det eller kryssa ner internet. måste använda ctrl alt del!
Har du en bra dator?
↗ till inläggetjaaaHar du en bra dator?
Har du en brandagg sa kan det vara en barnsakerhetssparr som maste ladda och da blir datan skit seg, iaf for mig
(Sry, har inga svenska bokstaver just nu :P )
Soad_token
↗ till inläggetstäng an datorn och bredbandet och starta om.det funkar för mig
Va?
Minimera internet? Du ska starta om bredbandet. själva SAKEN.. inte i datorn?
det kallas ROUTER n00b
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in