kom en och hämta min xbox 360 förut så jag får väl hoppas att det går bra:)
Min Xbox Bara La Av
lol jag åkte till skolan och min lillebrorsa satte på mitt 360 och när jag kom hem spelade jag utan o stänga av o inget hände min 360..
att man flyttar på xbox 360 och repar skivorna det är inte så konstigt då får man skylla sig själv. och spelat för mycket jag har spelat nästan dygnet runt på min 360 och det var ochså GoW när vi hade klan matcher men du är ju helt ute och syklar för ingen av oss har fåt repor och vi är runt 85 personer.
Min xbox la av nu igen för andra gången :(
Kan säga att jag är varsamm om min xbox.
skaff cd/dvd repair set og reparer platene selv,virker 100 %
↗ till inläggetskaff cd/dvd repair set og reparer platene selv,virker 100 %
var får man tag på det? vad kostar det?
Jag har typ nyss köpt Oblivion och mitt 360 har gett skivan en massa j*vla repor på gör kort tid,, å den låter knäppt ibland,,, typ brummar elr nåt... :( men den har inte ba stängt av sej utan vidare nån gång.. som tur é :) :visslar: :gitarr:
↗ till inläggetskaff cd/dvd repair set og reparer platene selv,virker 100 %
Vi har ett sådant set :cool: det tar väl inte bort repor i skivan? :unsure: :huh:
aa mitt xbox la också bara av.. :(
fasst varje gång jag sätter på det så laggar det fasst o låter asmycket eller stängs av..
opålitlig maskin det där..
Jag trodde att jag skulle få en maskin där problemt var fixat. Tydligen inte, men som man brukar säga 3:e gången gillt så man får hoppas på att den håller nu.
Jag har för mig att den repar skivor lättare om man till exempel går runt i rummet som man spelar samtidigt som 360'n är igång. Dessutom tror jag att det är smartast att plocka ur skivorna och sätta de i fodralen efetr du spelat.