💬
Logga in
Fuska.se

Oblivion

24 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

när man gör uppdraget där man snor en elder scroll om jag fattat rätt :unsure:

jag förstår inte hur man skall ta sig in i porten när man e i någon sorts sal med två stenar som e svarta och skutter blixtrar om man trycker på en knapp och en annan knapp som gör att stenarna blir röda när man trycker på första knappen igen :( .

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

när man gör uppdraget där man snor en elder scroll om jag fattat rätt :unsure:

jag förstår inte hur man skall ta sig in i porten när man e i någon sorts sal med två stenar som e svarta och skutter blixtrar om man trycker på en knapp och en annan knapp som gör att stenarna blir röda när man trycker på första knappen igen :( .

Förstår inte vilken plats du menar.

Nivå 1 · Novis

vad heter uppdraget?

Nivå 7 · Fuskare

The Ultimate Heist

Förstår inte heller vad du menar..

10 Apr 2007
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5

den senaste har rätt med uppdraget men jag tror att det e ett ställe där man behöver hopp skorna :unsure:

14 Apr 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare

Nej, dom skorna behöver du inte förrän när

du ska fly från tornet, och det bara om du

inte har hög acrobaticsskill.

15 Apr 2007
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7

ok men det finns en iron gate i närheten och den liger i the old way tror jag :unsure: det står ialafall att jag typ skall använda pilen för att stoppa tiden

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

ok men det finns en iron gate i närheten och den liger i the old way tror jag  :unsure: det står ialafall att jag typ skall använda pilen för att stoppa tiden

Stoppa tiden!?

Nej, nej, nej, det ska du inte göra (inte för att man kan...), pilen ska du skjuta i en

staty senare. men du kanske är i det rummet...

Då ska du gå in i en dörr som är i sidan av rummet, använd kartan!

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9

men gud vad jobbit,jag håller fortfarande på och hajjar fortfarande inte :( jag kommer nog aldrig fatta för jag ser ingen gång genom iron gate men finns det något sät att få bort svarta stenar eller få upp iron gate med magi eller något annat sätt

om det e någon hjälp så finns det en säng i närheten med ett lik :zzz:

Nivå 7 · Fuskare

Leta i gamefaqs.com eller använd journalen. Har aldrig haft problem med ett quest eftersom det nästan alltid står vad man ska göra.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Leta i gamefaqs.com eller använd journalen. Har aldrig haft problem med ett quest eftersom det nästan alltid står vad man ska göra.

jag hitta en vidio med the ultimare hiest men den kom till bit där jag var och poff så var han vid statyn som jag inte kan hitta och det suger :angry:

leta bättre då eller kolla hur han på filmen går?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #13

ok jag hitta en kille som skrev hela men det går ej eller så gör jag fel för det finns några trappor som är sönder som man kan använda skorna för att komma upp och dörren bakom iron gaten har en bild av ett vitt träd men vad jag har läst så skall man bara behöva trycka på båda knapparna och färdigt men det funkar ej och man kan inte se hur han går för de gör ett klipp :angry:

16 Apr 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

ok jag hitta en kille som skrev hela men det går ej eller så gör jag fel för det finns några trappor som är sönder som man kan använda skorna för att komma upp och dörren bakom iron gaten har en bild av ett vitt träd men vad jag har läst så skall man bara behöva trycka på båda knapparna och färdigt men det funkar ej och man kan inte se hur han går för de gör ett klipp :angry:

Nu fattar jag var du är!

Man ska bara behöva trycka på kanpparna så öppnas dörren.

Och dörren med trädet är en helt vanlig ayleid-dörr, inget speciellt med den.

17 Apr 2007
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #15

Nu fattar jag var du är!

det är det som e mitt problem iron gaten går inte upp fast en jag trycker på knapparna

↗ till inlägget

Nu fattar jag var du är!

hur många knappar elle spakar (om det finns)finns det som öpnar iron gaten?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Nu fattar jag var du är!

det är det som e mitt problem iron gaten går inte upp fast en jag trycker på knapparna

Nu fattar jag var du är!

hur många knappar elle spakar (om det finns)finns det som öpnar iron gaten?

Bara två knappar. Jag rekommenderar att du laddar nån autosave från innan

du gick in där. Då borde det fungera.

18 Apr 2007
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #17

ååå nej jag som bara gick dit och stack när det inte fungera :cry:

11 May 2007
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #18

men jippi det går ej att få upp iron gates för mig :cry:

12 May 2007

öppna konsolen och skriv tcl sen gå igenom gaten?

Nivå 7 · Fuskare

Det här är Xbox 360 forumet

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in