💬
Logga in
Fuska.se

Core Och Premium?!

12 svar · startad

Trådstartare #1

vad är det för skillnad mellan Core och premium...

På Premium kan man spela trådlöst och när man köper den så får man med hårddisk, headset, xbox live silver tror jag och lite annat! ;) :gitarr:

Trådstartare #3

ok :cool:

www.xbox.com

Core - Endast konsoll och handkontroll

Premium - Headset, hårddisk, nätverkskabel och HD-kabel´, konsoll och handkontroll

17 Apr 2007
↗ till inlägget

På Premium kan man spela trådlöst och när man köper den så får man med hårddisk, headset, xbox live silver tror jag och lite annat! ;)  :gitarr:

Man får med live silver på Core också, Silver har man alltid, + att man får med live guld på core, men det har jag för mej att man får på premium också,

Ps: Det är bättre att köpa Core och köpa till det man vill ha, Då får man 20 gigs hårdisk iställets för premiums 14 gig! :gitarr:

↗ till inlägget

På Premium kan man spela trådlöst och när man köper den så får man med hårddisk, headset, xbox live silver tror jag och lite annat! ;)  :gitarr:

Om core eller premium är bäst kan man ju diskutera för all evighet,

starta snälla inte nån sådan diskussion.

Om man ska köpa allt som man får med till Premium när man köper Core så blir det ganska mkt billigare att köpa Premium

Premium har inte 14 Gig hårddisk den har också 20 men man får med saker (så man kan spela xbox spel och lite mer saker) som man inte får med om man bara köper en vanlig hårddisk..

↗ till inlägget

Premium har inte 14 Gig hårddisk den har också 20 men man får med saker (så man kan spela xbox spel och lite mer saker) som man inte får med om man bara köper en vanlig hårddisk..

snälla sig inte sånt som du inte har en 100% säker källa, jag sitter ju för *** och lirar Live nu med Core :blink:

↗ till inlägget

lol sa han ens nåt om det eller? :huh: och allt han skrev stämmer.

↗ till inlägget

Man kan spela Öive med Core, ja, men man får inte nätverkskabel när man köper Core.

↗ till inlägget

Snälla säg inte sånt DU inte har en 100 % säker källa till för jag sa inte ens att man inte kan spela live med Core..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in