💬
Logga in
Fuska.se

Dead Rising

17 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

hur får man snuff shot B,J & hella coptear :blink:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Snuff shot B: Ta kort på Brad vid maintenence key-rummet direkt efter det att

du evakuerat bomberna.

Snuff shot J: Ta kort på Jessie i security room direkt efter att filmen när hon tar av sig glasögonen

och lägger sig ner på sängen har spelats, efter du är klar med alla cases, innan overtime mode.

Hellacopter: Förstör militärhelikoptern i Leasure Park, när militärerna anlänt.

Nivå 4 · Lärling

Kör cases. Helal copter får du om du skjuter ner special forces helikopter i leisure park. Snuff shot B och J får du om du tar kort på brad och jessie som zombies. Brad finns i rummet i parkeringshuset efter uppdraget "last resort" (kommer inte ihåg vilken case). Jessie finns uppe i secure room efter samma case.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Kör cases. Helal copter får du om du skjuter ner special forces helikopter i leisure park. Snuff shot B och J får du om du tar kort på brad och jessie som zombies. Brad finns i rummet i parkeringshuset efter uppdraget "last resort" (kommer inte ihåg vilken case). Jessie finns uppe i secure room efter samma case.

Nej, det är innan overtime mode, efter Larry.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Vilka vapen är bra när man skjuter ner helikoptern?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #6

ååå jippi jag hade läge att få B,J men jag hade inte batteri förut :cry: men tack :cool:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vilka vapen är bra när man skjuter ner helikoptern?

Real Mega Buster, sniper rifle, smg m.m.

Är man duktig så kan man skjuta piloten med sniper riflen.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #8

real mega buster men då måste du döda zombizar (ca 53,000)sen kommer den till det säkra rummet.(det skall jag iallafall testa :) )

ha :lol: 8 sek efter kishuna

nu när jag endå har ämnet levande så undrar jag varför några försvinner från det säkra rummet :cry: (om ni unndra varför jag skrev det där med 8 sek fasten det stog att jag skicka det senare e de pga att jag ändrade mitt svar med det inlägget :bah: )

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Haha, ja just f*n.. Dags o köra om cases kanse ;)

3 May 2007
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #10

:cry: hallå kan någon svara på min senaste fråga?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Några människor?

Typ Kindell, Ronald eller Floyd(det finns fler)?

Ibland ringer Otis och säger att du måste hjälpa nån du räddat,

gör du inte det kan många du räddat dö.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #12

tack :cool: fast jag har nu förlorat alla i ett rum(det finns 4 rum med människor)

24 May 2007
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #13

jag undrar om hur man får zombie road (tror det stavas så) och i pp colekter (vet ej hur det stavas) undrar jag om man skall fota det gula bilderna över menniskor eller %bonusar som finns lite här och där t.ex. anslags tavlan i det säkra rumet?

Nivå 4 · Lärling

zombie road har jag aldrig hört talas om.

för PP collector ska du ta kort på alla pp stickers (t.ex. anslagstavlan) under en 74h mode.

25 May 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare

Zombie road ska du gå på

zombiehuvuden en bit.

27 May 2007
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #16

hur skall jag kunna gå på huvuden och om du menar att jag gör zombie ride så kan man väll inte gå på deras huven...eller? :huh:

28 May 2007
Nivå 4 · Lärling

joo, det är just det man kan med zombie ride..

Tips. Gör det i maintence (stavning?) tunnel. altå parkeringshuset :P

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #18

k jag förstod jag trode bara man kunde hoppa när man gör zom...men tack för svaren :cool:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in