Hej jag undrar bara hur man gör för att få en dragonite (dvs utveckla dragonair)?
Det vore också bra att veta hur man får tag på rainbow wing (som används för att fånga Ho-oh) :cool:
Hej jag undrar bara hur man gör för att få en dragonite (dvs utveckla dragonair)?
Det vore också bra att veta hur man får tag på rainbow wing (som används för att fånga Ho-oh) :cool:
dragonite fångar du i Dragon`s Den och du tränar den till den utveklar sig.
rainbow får du när du fångat alla de legendariska hundarna.
↗ till inläggetdragonite fångar du i Dragon`s Den och du tränar den till den utveklar sig.
rainbow får du när du fångat alla de legendariska hundarna.
Du menar alltså att man inte behöver byta eller använda någon sten för att utveckla dragonair?
↗ till inläggetDragonair´s sista utveckling är dragonite, den 3:e.Hej jag undrar bara hur man gör för att få en dragonite (dvs utveckla dragonair)?
Det blir dragonite på lvl 55.
O du behöver ingen sten för att utveckla den.
När du har fångat alla de 3st legendariska hundarna så ska du ha dom i ditt part, sen så går du till tin tower, då får du rainbow wing.
Dragonair´s sista utveckling är dragonite, den 3:e.
Det blir dragonite på lvl 55.
O du behöver ingen sten för att utveckla den.
Okej, gör man på samma sätt för att utveckla slowbro till slowking eller? :blink:
Om du vill ha slowking så måste du byta dej till den.
man utvecklar slowpoke till slowking.
Jo, men man måste byta den fram och tillbaka med en annan som har något Poke-spel.
↗ till inläggetJo, men man måste byta den fram och tillbaka med en annan som har något Poke-spel.
Menar du att man måste byta den flera gånger fram och tillbaka utan några stenar eller annat och sen utvecklas den? :huh:
Näe, du måste ha en sak som heter Kings rock attach på den när du byter den fram och tillbaka.
Man måste ha Kings Rock på Slowpoke/Slowbro för att den ska utvecklas till Slowking.
och man ska byta den fram och tillbaka som wubo sa.
↗ till inläggetHej jag undrar bara hur man gör för att få en dragonite (dvs utveckla dragonair)?
man får inte rainbow wing i TIN TOWER man får den av nån snubbe i poemon centret i cerulian city(stavning)(tror jag eller så var det nån annan stad)...han vill att man ska vissa han dom legendariska hundarna
Reapor01@
Du har ganska fel där, rainbow wing får man i tin tower när man har fångat alla de 3 legendariska hundarna ;)
Du kanske syftar på Silwer wing, som, man får för att kunna fånga lugia.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in