Nån mer än jag som vill ha tillbaka namneffekterna..??
Varför tog ni bort dem..??
Nån mer än jag som vill ha tillbaka namneffekterna..??
Varför tog ni bort dem..??
Fungerar typ inte i alla webbläsare + att de ändå inte var särskilt snygga
Det var jättelänge sedan de togs bort så lite dumt att ta upp den frågan nu. Dock tycker jag att de kunde ha haft kvar dem.
Vilka då??????
Undrar hur de såg ut.
Det fanns olika namneffekter förr som t.ex. kursiverad text på namnet, olika färgbakgrunder m.m.
okej
Håller med, det var mycket roligare när man kunde bstämma vilken färg man ville ha på sitt namn. Ta tillbaks dem! :)
Minns att Slasktratt gav mig ungefär 1000 FM så att jag kunde köpa en namneffekt. ;P Ta tillbaks dem! :P
De syns som sagt inte i alla webläsare så därför är det ganska meningslöst att ha dem.
Men de kan ju inte ta tillbaka dem för att effekterna inte fungerade i webbläsarna. Vad är det för fel på så som den ser ut nu?
Varför ändra på någonting som har fungerar alldeles utmärkt i evigheter? Det är väl ändå bättre att admin lägger ner energi på att göra en ny funktion som verkligen skulle förbättra sidan?
↗ till inläggetVad finns att förbättra? Ge oss ett exempel.Varför ändra på någonting som har fungerar alldeles utmärkt i evigheter? Det är väl ändå bättre att admin lägger ner energi på att göra en ny funktion som verkligen skulle förbättra sidan?
Jag tycker effekterna borde komma tillbaka. Gillade dom faktist även om dom inte var så snygga.
Varken det nya IE eller någon annan webläsare stödjer detta.
Varför skulle någon vilja ladda ner en gammal version av IE endast för att kunna se namneffekterna?
↗ till inläggetVarken det nya IE eller någon annan webläsare stödjer detta.
Varför skulle någon vilja ladda ner en gammal version av IE endast för att kunna se namneffekterna?
Varför inte bara uppgradera namneffekterna så att man KAN se
dom i nyare webbläsare?
Skulle gärna vilja ha tillbaks dom i sådana fall.
För att det kanske inte finns några sådana uppdateringar, och det finns viktigare för de på fuska att göra än att fixa så att det fungerar.
↗ till inläggetFör jag tror inte microsoft lägger ned sådant arbete för att folk ska kunna se namneffekter på ett forum.Varken det nya IE eller någon annan webläsare stödjer detta.
IE stödjer inte den fuktionen.
Det var ju synd...
Skulle vilja ha tillbaka dem.
Men om fuska gör en egen webläsare? O_O
Jo, det skulle ju verkligen gå jättebra. Tänk logiskt, snälla.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in