💬
Logga in
Fuska.se

Vi Vill Ha Payby Phone/sms I Sverige!

31 svar · startad · 🔒 låst

jag e nog inte den ända som inte får va member av sina föräldrar pg.a att de inte vill ge ut sina bank nr. :( Hur i helve** ska vi få de att fatta!? :angry: :evil:

en fråga: om jag byter land till te.x UK och tar payby sms och ringer fast jag e i sverige, går det???

Nivå 1 · Novis

Nej, det går ej, dom kollar väl IP:en eller något sådant, ohnej, du är inte den enda, men som tur bor jag hemma själv :D

det finns en sida där man kan köpa 1 månad member för 1mille

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

det finns en sida där man kan köpa 1 månad member för 1mille . Men en nackdel är att det är fejk

6 May 2007
↗ till inlägget

det finns en sida där man kan köpa 1 månad member för 1mille

ska man betala dig 1 mille då lr? du som e fuska.se värsta scammer fast du verkar misslyckas ofta....

lol när har jag försökt scamma?

Nivå 1 · Novis

Du borde vara ute lite, och hitta polare istället för att sitta inne och spela runescape hela dan..

↗ till inlägget

Du borde vara ute lite, och hitta polare istället för att sitta inne och spela runescape hela dan..

pratar du om att jag borde va ute? tja isfall ska du vet a att jag spelar typ bara 2timmar om dagen max men jag glömmer alltid att logga ut på fuska.se XD

Nivå 1 · Novis

Nej, menar mithril

↗ till inlägget

Nej, menar mithril

kk sry

7 May 2007

man kan göra banköverföring du har väl ett eget banknummer det kan man göra på bankens hemsida.

↗ till inlägget

Nej, menar mithril

lol jag spelar 2-4timmar om dagen... + är ute och spelar fotboll för det mesta ute noob
Nivå 5 · Fuskare

sluta säga noob. Du missbrukar ju f*n ordet. Använder det inte ens vid rätt tillfällen ju. Du bara säger det för att du känner dej så överlägsen och bäst och det är äll det du vill vara fast du inte är och så nu kommer du bli förbannad på mej för att du tål inte att någon säger att du inte är bra. :P

han säger saker som inte är sant som han har kommit på

9 May 2007
Nivå 2 · Novis

omg?!

Ffs sluta säga noob, Mitril, tror du du är cool eller va?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

han säger saker som inte är sant som han har kommit på

Jag säger bara vad jag tror och vilken uppfattning jag fått om dej.

12 May 2007

håll er till ämnet! finns det nåt bra och billig(aste) sätt(et) att bli member utan att ge ut bank nr? försök gärna hur man gör etc

13 May 2007

men om du har 1mille så finns det en sida där man kan köpa pbp för 1mille och den gör dig member 1månad:D

↗ till inlägget

men om du har 1mille så finns det en sida där man kan köpa pbp för 1mille och den gör dig member 1månad:D

mm, 1. spenderar inte 1mille på rs för 1månad 2. det e ju jätte bra att veta VILKEN sida det e isf. :angry:

Nivå 3 · Lärling

Men , asså nooben, han tror att man får members, så noobigt, liksom, han har noob saker, och du får säker en member noob dag..

liksom, nooob, jag spelar typ data nu noob

Nej, men köp inte members för 1 mille, det e scaM

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.