💬
Logga in
Fuska.se

Spelhörnan Borttagen

39 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Brukade inte spela där så mig gör det inte så mycket, men jag tycker precis som nico att man borde höja avatarutrymmet.

Nivå 0 · Nykomling

Ja men det skulle nå ta upp mera plats än vad spel delen gör. För tänk bara på hur mycket medlemar det finns här.

↗ till inlägget

Ja men det skulle nå ta upp mera plats än vad spel delen gör. För tänk bara på hur mycket medlemar det finns här.

Kanske om man köper nått i affären så får man :blink:
Nivå 0 · Nykomling

Ja det funkar ju det med. Men det hade varit bätre de komme rmed någon funktion där man kan känna FM på.

Nivå 0 · Nykomling

neeeeeej :cry: :cry: buuuuu ta tillbacka spelhörnan snälla :D'

tjäner ni till någon sida som har sånt higscoor system som fuska att på sin spelhörna?????????

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Spelhörnan var ju jättebra!! Jag spelade alltid ju :( Kan ni inte kolla hur många som vill ha tillbaka den?

Nivå 0 · Nykomling

Det skulle ha varit en omröstning före det hände.

Nivå 0 · Nykomling

Om admin övervägt att lägga ned det tror jag att det hade kvittat med en omröstning. Dessutom tog spelhörnan 100 Mbit på servern, vilket är ganska mycket.

Nivå 0 · Nykomling

Jag har märkt att sidan går lite snabbare än innan.

17 May 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Om admin övervägt att lägga ned det tror jag att det hade kvittat med en omröstning. Dessutom tog spelhörnan 100 Mbit på servern, vilket är ganska mycket.

Jag tror antagligen dem flesta skulle vilja ha kvar spelhörnan fastän ingen typ spelade på den. Jag spelade själv nån gång när jag hade tråkigt och bara så du vet är det skillnad på Mbyte och Mbit, 1 Mbit = 0,8 Mbyte eller nåt sånt var det.

(1 byte = 8 bitar)

Senast ändrad:

19 May 2007
Nivå 0 · Nykomling

Det var därför jag inte hittade den.. Letade som en galning

↗ till inlägget

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

snyft, ville ha kvar spelhörnan!

20 May 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag var inte en sån som spelade här, så mig gör det ingeting, men nu så kommer nya funktioner som jag kan kanske få mer användning för.

Nivå 0 · Nykomling

Tja, d3e va välla kul så länge det varade :D

21 May 2007
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

Synd tycker jag :( Spelade mario tetris en hel del. Men som sagt så händer sådant när aktiviteten är liten.

Nivå 0 · Nykomling

men det är ingen som tjäner till någon sida som har sånt higscoor system som fuska hade på sin spelhörna?????????

Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker att du gjorde rätt i det! Spelhörnan var ändå ganska trist och nya funktioner är ju alltid välkomna ;)

Kanske fixa en RRS-läsare? Ganska nice att ha det i mobilen :) (jag skriver faktiskt detta från min mobil :).

Aja, bra väl iaf.

Nivå 0 · Nykomling

Ja men de kunde ha haft kvar spelhålan tills den nya funktionen kom.

22 May 2007
Nivå 0 · Nykomling

Kan du ta bort http://ads.cronaweb.com/ads/spela_2.gif skylte också, som kommer upp lite då och då? :unsure:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in