💬
Logga in
Fuska.se

Fake Verisioner

70 svar · startad

Nivå 2 · Novis

är det nån som vet om man kan använda pokemon firered koder till pokemon shinygold?

Nivå 5 · Fuskare

Det är ju ett hack som dom skapat med fire red och leaf green och i kina där det finns så mkt piratspel så säljer dom det säkert men just den versionen kommer nog inte hit men kanske i fratiden nintendo gör en egen version.

22 May 2007
Nivå 5 · Fuskare

Jag har en buggversion eller inte, men det är Gold..Den cpade när jag tappade det ner för en trappa med 40trappsteg, men ontopic nu.

Jag kan bara fånga Missingno's nu :( jag har en chikorita lvl 12...och det går inte o starta om :( det e helt buggat

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Det är ju ett hack som dom skapat med fire red och leaf green och i kina där det finns så mkt piratspel så säljer dom det säkert men just den versionen kommer nog inte hit men kanske i fratiden nintendo gör en egen version.

hmmm vet inte hur jag ska tolka de men jag tar det som ett "ja"(har testat)

sen vill jag bara rätta dig lite ShinyGold är en hackad version av BARA Fire Red och INTE av Leaf Green...laddade ner pach-filen och den fuka BARA till fire red(testa även den på leaf green och emerald)

23 May 2007
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #25

Har nu börjat spela Pearla och gissa vad :D man kan fånga vilda Deoxys Latios Charizards Blastoise mm. Det roliga är att man kan byta över dem till sitt Fire Red :D. De e f*n imbha :cool:

Nivå 5 · Fuskare

HAHA

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #27
En film när jag fångar Deoxys på Pearla det är väldigt dålig kvalite på kameran men det går att se den fina Deoxys iaf :P
27 May 2007
Nivå 2 · Novis

asså ShinyGold är cp de går ju inte komma in i ice path som leder till staden med det sista gymet <_<

23 Jun 2007

nä reaper det är ju fake.

Diamond och Jade har jag... Och ett engelsköversatt version av japanska emerald, alla saker har skitskumma namn, troligen av copyrightregler eller nåt XD. Fast utseendet är ju samma.

Senast ändrad:

diamond o jade har jag hört talas om,var nära på att köpa pokemon quarts version där det är en röd gyarados på framsidan

7 Jul 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

nä reaper det är ju fake.

skulle de var en anledning till att man inte kan komma in i grott jävlen när det går hur bra som helst att komma in på andra ställen??

Nivå 6 · Fuskare

Nej jag har inge Fake.

Men än i min klass har pokemon Jade

8 Jul 2007
Nivå 2 · Novis

har pokemon Orange :P

9 Jul 2007
Nivå 7 · Fuskare

Råttfällan: Du borde köpa Pokémon Quartz, det är mycket roligare än originalet, Ruby. Själv har jag det, och det är mycket kul!

Nivå 8 · Veteranfuskare

Diamond var en fake version förut och hade ingenting och göra med Pokemon, var bara några svart marknader som kom på något. Men eftersom det är copyright så får Nintendo company göra en riktig Diamond Version.

12 Jul 2007
Nivå 7 · Fuskare

Det förra Diamond suger, har det.

Glömde att jag också har en översatt version av det Japanska Pokémon Green. Det är ju helknäppt! Även fast det är engelska fattar man inte ett dugg.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det finns ju amerikansk version av Pokemon Green.

Sen har jag också sett Pokemon Green i storbrittanien, märkt med PAL.

Nivå 7 · Fuskare

fast det är ju likadant som pokemon red egentligen.

Har också Pokémon Orange. Tråkigt...

15 Jul 2007
Nivå 5 · Fuskare

Mitt Gold funkar fortfarande inte hahaha

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in