Mm, jag vet dålig fantasi.
Bästa Avatar/banner/bild
↗ till inläggetSkit i det där svarta du har i mitten, alla effekter försvinner i den!OKey, inte så duktigt gjort men eftersom att hon é snygg så 7/10.
Här kommer en ny smudged banner, kommentera =)
Det känns som om någon har tryckt ihop bilden för att göra den ledsnare.
Testa att byta font också...
nån som vet nån bra fonts?
↗ till inläggetTjaa.... Evanecensce kan vara bra, "cicle" eller vad den heter på dafont.com är också bra. Sen måste man ju ha någon lite kladdig font som "base 02" eller "28 days left".nån som vet nån bra fonts?
↗ till inläggetJa, det där var verkligen lol...1-10? gjorde den på 3min ... ...
En gigantisk pingvin fult inklippt på en gräsmatta tillsammans med en helt ologiskt placerad windows- fjäril, den har dessutom en ram i en färg som är så ful som det bara går att ha tillsammans med den bakgrunden.
2/10 eftersom lol passa så bra in...
↗ till inlägget3min för att skriva lol, 10/10 lätt >_>1-10? gjorde den på 3min ... ...
Jag kommer snart med en bild
↗ till inlägget1-10? gjorde den på 3min ... ...
Du måste ju va dum. :/
Pingvinen är inte inklippt, inte heller fjärilen. Hela allt är en bild. Han har bara lagt in en ram och text.
↗ till inläggetHur ska jag kunna veta det? Brukar ju inte precis spendera dagarna med att sitta och googla efter pingviner på gräsmattor...1-10? gjorde den på 3min ... ...
↗ till inläggetHm, lite skarpa färger, men annars lite snygg, texten kan också förbättras, 5/10.länge sedan jag höll på med gimp :lol:
men nu gjorde jag något litet :unsure:
Jag är snart klar med min smudged banner. =)
<-- min ava
:bah: Komentera?!
↗ till inläggetlite ... simpel ?:bah: Komentera?!
då är la denna också simpel?
jag gör dom själv:P
↗ till inläggetJapp, simplare än den förra. :)då är la denna också simpel?
(Om man bortser från ramen som jag inte vet hur svår den är att göra...)
↗ till inläggetdå är la denna också simpel?
kan inte jag få se en bild gjord av dig?