Hoppas jäkligt mycket att de fixat tiden lite. Minns när man spelade Sims, då fick man gå upp vid 2-3 tiden för att åka till jobbet kl 8.00. Lite småjobbigt. Om skolan börjar kl 8 så stiger man ju inte upp kl. 2 utan ca kl 7.
The Sims 3
Jag hoppas att The Sims 3 kommer ut....ska köpa det så fort jag kan i så fall =P
The Sims 3 kommer ut, och det är i början av 2009.
The sims 3 har redan kommit ut !
Fast det hade varit bättre att ha det online som någon annan sa ... Fast gratis inte typ som world of warcraft ! :D
_______
Josefine :kung:
:kung: :kung: :kung:
The sims 3 har redan kommit ut !
lol sämsta lögnen någonsin. Hur ska det ha kunant släppts när dom inte ens släppt alla exp till tvåan. Ljugarbarn.
↗ till inläggetDet har ju varit lite funderingar på om The Sims 3 ska komma eller inte. Men vad tror ni. Kommer det att komme eller inte?
Om det nu skulle komma ut så måste det ju ha med alla The Sims 2 funktioner (expansioner) plus LITE förbättrad grafik.
Men om det nu skulle vara så att alla TS2 expansioner skulle finnas med så borde det väl kräva två eller tre DVD-skivor?
Hoppas det kommer :cool:
lyssna nu nyss kom året runt ut altså 07 och det e det 4 så sims 3 borde isf komma ut runt 2009-2010 B)
Det kommer ut 2008
Jag tor The sims 3 kommer ut om några år eftersom the sims och the sims 2 är så populärt..
Jaa det kommer säkert ut så småningom....
ni är så efter! (sry för mitt språk)
DET KOMMER UT ÅR 2008/2009...
Man kommer snart att vilja ha det... Nu när man börjat tröttna på alla dom här onödiga expansionerna.
om det ska komma ut, så håller dem INTE på att planera om det alls. så ungefär 10 år då. <_<
the sims 3 kommer inte ta 5 år kanske 4 eller 3
the sims 3 kommer väl några år efter att den sista expansionen till the sims 2 har släppts, men jag tror defenitivt the sims 3 kommer
1:an var iaf bäst iallafall :P
↗ till inläggetom det ska komma ut, så håller dem INTE på att planera om det alls. så ungefär 10 år då. <_<
Ursäkta men du verkar ju känna VD:n för Maxis och EA så kan du fixa en autograf till mig? :) Seriöst, hur vet du att dem inte håller på att planera? -.-
Men åhh! Vad arg jag blir! Varför läser ni inte! En medlem länkade till snootysims där det stod att The Sims 3 ska komma ut år 2009! Sluta säga "jag tror..." "jag gissar..." Läs istället för att skriva en massa onödiga inlägg!
Hoppas det inte blir dyrt..
Tänk om det blir 3dbild :cool: