:quote:ja e medlem där...i ett lag...så ja e bra på de...:quote:
coolt B)
:quote:ja e medlem där...i ett lag...så ja e bra på de...:quote:
coolt B)
Jag har aldrig varit där menjag skall dit snart tror jag!
Coolt att vara med i ett lag på Laserdome! ;) B)
↗ till inläggethar varit där 1gång! det är skitkul!Jag har aldrig varit där menjag skall dit snart tror jag!
Coolt att vara med i ett lag på Laserdome! ;) B)
Skapade en tråd för länge sen om att jag just blivit medlem på Laserdome i göteborg och undrade om någon lirade med tacts o.s.v (då).
Nu lirar jag med tacts och jag har även en "lag" på Laserdome :) Jag har kommit långt.
Laget heter "The Fight3rs" + att alla i laget har blivit medlemmar på nytt så att de har prefixet "TF" innan sitt nickname så t.ex jag är "TF NossLoad".
Våra tacts är skit komplicerade men man vänjer sig :)
Tips :
Om man ska lira seriöst ska man ha bra minne och bra lokal sinne, annars har du ingen chans.
Vad jag tycker (Göteborg) :
Jag älskar det, särkilt när jag har ett lag. Roligt när alla springer runt och använder varsin barsnlig modifierad walki-talki.
Vi siktar just nu på att bli bra på laserdome för att få bra aim så vi kan dra och lira paintball sen. Fast jag tror laserdome alltid kmr va våran grej men vi får se.
Så mitt svar är : Ja! Lira laserdome är nästan det roligaste jag vet!
uppe i S-vall heter det laserhallen. Det är alltid lika kul att döda folk (hehehe).
Har varit där ca 8 gånger+ en gång i Gävle och en i Uppsala
Är det ingen som lirar på laserdome i stockholm då? :(
Den på rådmansgatan
om man bor i stockholm så kan man köra nåt annat som e mycket roligare. Det heter lasertag och det e en blandning mellan laserdome och paintball.. -Men det finns bara en i sverige och den ligger vid stockholm
har kör det 1 ggr
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in