💬
Logga in
Fuska.se

Online Rollspel Till Xbox 360

24 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Finns det ett roligt onlinerollspel till Xbox 360?

4 Jun 2007
Nivå 1 · Novis

Jag vet inte riktigt, jag tror inte det, det finns ju Oblivion men det är ju inte online : /

Kanske Final fantasy?

eller om du går in på vilken spelsida som helst och kollar på spel som inte är ute än, det finns typ 5-6 sidor med nya spel så att nått borde ju vara ett bra online rollspel : )

Nivå 10 · Veteranfuskare

Själv hatar jag Phantasy Star Universe, av personliga skäl,

men det ska visst vara roligt. Det är för övrigt ett MMORPG.

Nivå 5 · Fuskare

Final Fantasy har inte fått särskilt bra så köp Phantasy Star Universe istället då.

Nivå 3 · Lärling

men oblivion går väll att köra online :huh:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

men oblivion går väll att köra online :huh:

Nej, det gör det inte.

Det borde du väl veta.

Nivå 2 · Novis

PSU är kasst. dessutom kostar det 100 spänn i månaden för att ens kunna spela det.

Nivå 3 · Lärling

skumt efter som det står online på fodralet och att man kan köra det online på ps

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

det menas att det finns nedladdningsbart material från live till spelet..

Nivå 3 · Lärling

jag vet att men måste ladda ner något från den här länken

ps.vet ej om det går på 360 den e för ps

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

Jo oblivion går nog att spela online på.. men e det roligt eller populärt för man läser inte så mycket om det på internet.................. PS har prövat phantasy star universe Det suger hårt

Nivå 2 · Novis

Phanatasy star eller final fantasy

5 Jun 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Oblivion går inte att spela online på PS3 heller,

det skulle inte fungera.

Nivå 7 · Fuskare

Two Worlds kommer i sommar typ och på det så kommer man att kunna bjuda in typ 8 pers. så kan man spela tillsammans.

Oblivion tröttnade iallafall jag på ganska snabbt eftersom att gubbarna man möter är på samma lvl som man är själv ( man kan klara igenom nästan alla quest på lvl 1 :angry: )

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

mm, det kommer nog va bra.

det suger att det är en månadsavgift på både PSU och FF. annars är jag lite sugen på att skaffa FF.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #16

Ja jag har funderat på att skaffa FF för det kostar bara 199 kronor med alla expansion och jag har min pappas kreditkort sparad på xboxen så månadsavgiften är inget problem ;)

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ja jag har funderat på att skaffa FF för det kostar bara 199 kronor med alla expansion och jag har min pappas kreditkort sparad på xboxen så månadsavgiften är inget problem ;)

Så du snor bara pengar från kortet?

Och det tror du inte att han märker?

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

sorry mena pc :meddum: men jag vet ej om det går längre för minna kompisar kommer inte in på sidan :cry:

men varför skulle det inte gå på ps3?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #19
↗ till inlägget

haha jag snor inte. jag skoja bara han vet att jag har den och så länge inte priset går över 300 i månaden så e det inga problem. Men detta spelar inte så stor roll.. Men vet nån om FF är roligt??

6 Jun 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ladda ner demot och testa, vettja.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in