Haha ni kan ju inget. Det du behöver är spartaner!
var tvungen. :/
Haha ni kan ju inget. Det du behöver är spartaner!
Skaffa Norton Antivirus! Det gjorde jag när jag fick en trojan, den försvann :lol:
↗ till inläggetmmm gå in på [sTART] sen tryck kör.
Sen skriver du "format c:"
och skriv J i rutan som kommer.
Är det inte [sTART]>Kör>CMD Och sen skriva in format c:?
↗ till inläggetOch det kom väl kanske 15 nya istället. Norton sux, big time.Skaffa Norton Antivirus! Det gjorde jag när jag fick en trojan, den försvann :lol:
↗ till inläggetSprataner? Är det ett antivirusprog, eller?Haha ni kan ju inget. Det du behöver är spartaner!
Har fått en trojan till...
En exe fil den här gången... Alla virus lägger sig i TEMP av nån konstig anledning, kan de värkligen 'attackera' mig där?
öhh det står ju att du kan ta bort det ju :blink: men vad vet jag :P ( sorry om jag gick lite off topic)
Men det hjälper ju inte, det kommer tillbaka varje gång jag startar om datorn.
Provade Avast, funkar inte alls...
konstigt, symantec hittar inte äns ett virus med det namnet ;)
när upptäckte du först viruset då?
Tja, för nån vecka sen... Kom fram när jag hade laddat ner nån fil... Och nu kommer båda skyltarna upp regelbundet och en massa mystiska popupper dyker upp...
lol. vilken fil? xD
Vad har det med saken att göra? Kan man ta bort viruset genom att att veta vilken fil det var, eller?
↗ till inläggetJag tror jag smäller av. Haha. HA. HA. HA.Haha ni kan ju inget. Det du behöver är spartaner!
HAHAAHAHAAH skratter med pollen så jag dör, ta bekämpa angrepp..
Väldigt lustigt! :angry:
Om jag tar bekämpa angrepp, så byter bara filen namn!
Jag använder AVG free, den updateras varje dag o hittar massa virus o trojaner som tex när ja ladda ner CS map kom en
AVG satta den i virus-boxen.. den gör inget nu (var en trojan downloader i internet files)
Nää, jag tror inte att ett antivirusprogram hjälper. Får bättre svar på en annan sidan, de kan nog hjälpa mig. Den tråden kan låsas eller nåt...
Om du inte lyckas få bort det är det bästa du kan göra
är att formatera om datorn.
Fick bort den nu...
Men jag får en blåskärm när jag försöker starta datorn i felsäkert, och ibland kan jag inte stänga av, när jag trycker på Stäng av, hakar datorn upp sig :(.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in