💬
Logga in
Fuska.se

Min Leveling Service!

20 svar · startad

Trådstartare #1

Jag har startat en lvling service!

Det betyder att jag levlar upp eran gubbe i utbyte mot t.ex premium eller något.

Detta är ingen scam, jag tar gärna upp gubbar från lvl 1-8 sen från 8-25 sen kanske högre, men ni måste sen paya mej med typ premium lr något.

Och accet behöver inte ha någon hög gubbe... Helst inte, för att ni ska känna er säkra..

Jag levelar upp den genom att använda Tibiabot NG. Självklart har jag GM Alarm/GM Safe på. Ni som är intresserade skriv i tråden lr adda min MSN.. Seif0401@hotm..

Och det spelar SJÄLVKLART ingen roll vilken värld den är på..

9 Jul 2007

zaff vad heter du på ng forumet? :P

10 Jul 2007

Är inte bots olagliga?

Varför ska VI betala DIG för att du låter en DATOR spela? o.O

Asså, ser du inte hur j*vla konstigt det låter? =__=

antagligen för att han gör dig en tjänst även om det är hans dator som spelar.

det låter inte konstigt alls.

det är som om att få en gratis hora för att man åker hem till henne å har sex.. naj naj naj! funkar inte så!

11 Jul 2007

Ska vi betela Premium för att han trycker på typ 5 knappar på sitt tangentbord!?

Det är inte svårt att starta en bot, om du trodde det. =__=

12 Jul 2007

Vet inte, men bots bryter troligen mot reglerna och då är det väl risk för att man blir bannad?

Klart det bryter mot reglerna och självklart att det är risk att man blir bannad.

Ja, då betalar man såklart för att bli bannad..

13 Jul 2007

Bara för att det bryter mot reglerna och det finns risk att man blir bannad behöver man inte bli bannad.

↗ till inlägget

Bara för att det bryter mot reglerna och det finns risk att man blir bannad behöver man inte bli bannad.

Då borde denna regel låsas <_<

§1.2

Hur låser man en regel? O.o

↗ till inlägget

Nej, men vem vill riskera att bli bannad?

Just nu riskerar jag att bli bannad i RuneScape... Jag tjänar mycket på det, så ja. Jag riskerar gärna att bli bannad. (:

15 Jul 2007

lol, bots gör så att spelet blir tråkigt och det är tiskfyllt att låta någon annan lvla upp ens char med bot, kan både bli bannad för bot o account sharing, lol

23 Jul 2007

MEN ZAFF vad heter du på ng forumet???

Jag har med ng :P

↗ till inlägget

Vet inte, men bots bryter troligen mot reglerna och då är det väl risk för att man blir bannad?

Som han sa så har han admin/gm alert på =) Så länge dom inte patchar till nyare så äre lungt..

24 Jul 2007

Klart man har ng!

Går skitsnabbt å lvla och man tjänar mkt på det.

Och det är inte så stor risk att bli bannad om man är på en lugn värld.

På den världen jag kör på ser man aldrig gm's.

lvl?

26 Jul 2007
Trådstartare #20

Sorry, jag var bannad :P Men asså, kolla om man har GM Safe, och GM Alarm så kmr det låta som innåt h*lvete när man ser GM på Screenen + att jag är vid datorn hela tiden lol. Keylogger, jag heter Saffe på NG forumet.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in