Vad tycker ni om Diamon & pearl??
finns det nackdelar med spelet??
Är det värt att köpa???
Säg vad ni tycker om detta spel här
Vad tycker ni om Diamon & pearl??
finns det nackdelar med spelet??
Är det värt att köpa???
Säg vad ni tycker om detta spel här
D/P är väldigt bra.Den ända nackdelen jag kan komma på är att E4 är allelens för enkel.
En sak du kan göra med D/P är att du kan föra över en eller fler pokemon på Lv100 TILL D/P och äga sönder.. då blir det inte kul kan jag säga dig.
Sedan om du har tillgång till Wi-Fi så kan du börja breeda (vilket man kan göra ändå, men du kan byta bort dom genom Wi-Fi) och trada :)
↗ till inläggetFör det första så kan man bara föra över EFTER E4.För det andra:Breeda??En sak du kan göra med D/P är att du kan föra över en eller fler pokemon på Lv100 TILL D/P och äga sönder.. då blir det inte kul kan jag säga dig.
Sedan om du har tillgång till Wi-Fi så kan du börja breeda (vilket man kan göra ändå, men du kan byta bort dom genom Wi-Fi) och trada :)
↗ till inläggetDet är när man parar pokémon för bra IV's/Stats/Attacker mm...↗ till inläggetFör det första så kan man bara föra över EFTER E4.För det andra:Breeda??En sak du kan göra med D/P är att du kan föra över en eller fler pokemon på Lv100 TILL D/P och äga sönder.. då blir det inte kul kan jag säga dig.
↗ till inläggetDet är när man parar pokémon för bra IV's/Stats/Attacker mm...↗ till inläggetEn sak du kan göra med D/P är att du kan föra över en eller fler pokemon på Lv100 TILL D/P och äga sönder.. då blir det inte kul kan jag säga dig.
För det första så kan man bara föra över EFTER E4.För det andra:Breeda??
Jag vet det men vad har det med Wi-Fi att göra??
men äre så smart att köpa spelen direkt..? de brukar ju komma en tredje version också..
Då köper väl man den också.
↗ till inlägget↗ till inläggetEn sak du kan göra med D/P är att du kan föra över en eller fler pokemon på Lv100 TILL D/P och äga sönder.. då blir det inte kul kan jag säga dig.
För det första så kan man bara föra över EFTER E4.För det andra:Breeda??
Det är när man parar pokémon för bra IV's/Stats/Attacker mm...
Jag vet det men vad har det med Wi-Fi att göra??
Om man breedar så kan sedan byta över med Wi-Fi. Det var det jag menade.
↗ till inläggetOfta :PDå köper väl man den också.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in