💬
Logga in
Fuska.se

The Simpsons Movie

59 svar · startad

jag undrar om nån kommer se den eller har sett den

Nivå 0 · Nykomling

kollar på den när den kommer på dvd

Nivå 0 · Nykomling

har redan sätt den^^ orka gå på bio

28 Jul 2007
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

Kommer inte se den, tycker simpsons är överskattat och inte ens bra ;).

Jovars. Solklart att man ska se på den. Säkert på dvd. Jag tycker helt annulunda än Xade.. Jag tycker The Simpsons är underskattat :rollereyes: nädå.. Men det bästa "programmet" som finns nu ^^

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Klart man ska se den då man får chansen. Det är inte varje dag som Homer blir jagad av hela stan. Ha ha ha.

Nivå 0 · Nykomling

Såg den igår o den var bra.......mycket bra :D

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Såg den igår o den var bra.......mycket bra :D

Såg den igår med och den var väl bra :rolleyes:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jag undrar om nån kommer se den eller har sett den

Såg den igår, bra film. ;)
Nivå 0 · Nykomling

Ska se den typ om några dagar. Men som Xade säger, jag går inte på premiären för Simpsons, det är för överskattat!

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Då missar du nåt. Jag såg den på premiären igår och den var verkligen skitbra laugh.gif. Man garvade mycket mer än vad man gör åt serien som blivit ganska uttjatad; det var roligare skämt, bättre handling och man märkte att dom lagt ner mycket arbete i filmen.

Några småroliga grejer i filmen är att Arnold Swarzenegger har blivit president, Green Day dör på en spelning i Springfield och Bart blir haffad av polisen för att han åker naken på sin skateboard genom stan (man ser hans grej tongue.gif).

Om man inte ser den här filmen så går man verkligen miste om nåt, vare sig man är ett Simpson-f*n eller inte. Den är helt klart underhållande från början till slut.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Trevligt att alla här verkar ha missat spoiler-funktionen ;D

Aja, ska nog se den idag även fast jag inte gillar Simpsons längre :P

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Då missar du nåt. Jag såg den på premiären igår och den var verkligen skitbra :lol:. Man garvade mycket mer än vad man gör åt serien som blivit ganska uttjatad; det var roligare skämt, bättre handling och man märkte att dom lagt ner mycket arbete i filmen.

Några småroliga grejer i filmen är att Arnold Swarzenegger har blivit president, Green Day dör på en spelning i Springfield och Bart blir haffad av polisen för att han åker naken på sin skateboard genom stan (man ser hans grej :P).

Om man inte ser den här filmen så går man verkligen miste om nåt, vare sig man är ett Simpson-f*n eller inte. Den är helt klart underhållande från början till slut.

Jag håller med. Såg den i går också. 75% av folket i biosalongen skrek när man såg Bart grej :P

Jag ska se filmen idag :D

↗ till inlägget

Exakt, nu är jag lite smått förbannad när dem inte kan använda spoiler funktionen.

Jag har sett den.Den ägde.

Nivå 0 · Nykomling

Vill se den

ska se den imorrn med familjen och lite släkt xD

Nivå 0 · Nykomling

kommer lätt se den kommer nog bli den bästa filmen jag ser

29 Jul 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Exakt, nu är jag lite smått förbannad när dem inte kan använda spoiler funktionen.

Om ni menar det jag skrev så är det f*n inget spoiler.. allt det där står ju till och med i tidningen och avslöjar inte direkt nåt om handlingen...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in