💬
Logga in
Fuska.se

Harry Potter And The Deathly Hallows

47 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Harry dör

Ja, men han börjar leva igen xD

Nu förstörde du ju för alla som inte har läst boken än! Tänk lite på andra, va? :lol::meddum:

Senast ändrad:

Sida 314 just nu :D

Den äger!

Nivå 0 · Nykomling

Hade tänkt köpa den... Inte för att jag gillar Harry Potter speciellt mycket, men man måste ju få veta hur alltihop slutar. ;P

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Harry dör

Ja, men han börjar leva igen xD

Nu förstörde du ju för alla som inte har läst boken än! Tänk lite på andra, va? :lol::meddum:

Han hade ju skrivit med spoiler, så de som läser det får skylla sig själva...
Nivå 8 · Veteranfuskare

ja tänker läsa den engelska versionen vi skaffade för över 150 spänn när ja e klar me 6:an =D

Nivå 3 · Lärling

har den inte just nu men jag ska nog köpa den nån gång

2 Aug 2007
Nivå 4 · Lärling

den var riktigt j*vla bra !

så j*vla gött att snape inte var riktigt dödsätare !

3 Aug 2007
Nivå 4 · Lärling

Klart man läst den, köpte den på Coop på vägen till miktt landställe, läste hea dagen tills den var slut ;P

Det var den bästa boken jag någonsin läst, jag kan inte säge ett enda ont ord om den!

Håller med, Vizzkazz! Han är min favvo :D

Nivå 0 · Nykomling

Har den boken, eeh,

ja inte bok utan den ligger på datorn... :P

Nivå 3 · Lärling
Håller på o läser den har bara läst hundra sidor
Nivå 5 · Fuskare

Vill läsa den..

6 Aug 2007

Wohoo, läste just ut den! :D

Det bästa ur boken var ju alla kapitlen i Hogwarts. Sen var ju sista kapitlet, 19 years later, också asbra men det var synd att det bara var 4 sidor kort. Jag tycker Dumbledore borde ha berättat att Harry var en Horcrux och att han inte kunde dö när Voldemort levde, för då skulla bara Harry kunna ta livet av sig och ta död på Voldemorts bit av själ och börja leva igen.

↗ till inlägget

Det bästa ur boken var ju alla kapitlen i Hogwarts. Sen var ju sista kapitlet, 19 years later, också asbra men det var synd att det bara var 4 sidor kort. Jag tycker Dumbledore borde ha berättat att Harry var en Horcrux och att han inte kunde dö när Voldemort levde, för då skulla bara Harry kunna ta livet av sig och ta död på Voldemorts bit av själ och börja leva igen.

Jag tyckte att delen i Hogwarts var det sämsta i hela boken...

Prologen var inte heller något vidare. För lyckligt slut >_>

↗ till inlägget

Nivå 5 · Fuskare

Snape va ju bäst

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

↗ till inlägget

för övrigt heter det epilog, prolog är i början ;)

men jag håller med dig, det var ett lite för lyckligt slut. och det var nog en riktig guldgruva för spin offs...

dem som dör

Charity Burbage

Hedwig

Alastor Moody

Rufus Scrimgeour

Bathilda Bagshot

Ted Tonks

Dirk Cresswell

Gornuk

Gellert Grindelwald

Wormtail

Dobby

Remus Lupin

Nymphadora Tonks

Vincent Crabbe

Severus Snape

Fred Weasley

Colin Creevey

Nagini

Bellatrix Lestrange

Voldemort

↗ till inlägget
↗ till inlägget

för övrigt heter det epilog, prolog är i början ;)

men jag håller med dig, det var ett lite för lyckligt slut. och det var nog en riktig guldgruva för spin offs...

Nej, hur kunde jag göra ett sånt fel?!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ska kanske köpa den engelska för att fjäska för min engelskalärare. Men bara om jag orkar... xD

9 Aug 2007
Nivå 7 · Fuskare

Men åå, fanns det ett sånt här ämne? Måste kolla in på Allmänt lite mer.. Läste ut boken i Måndags och tkr att det var den bästa boken hittils.

Håller med om att det

sista kapitlet och Hogwarts var bäst

^^

27 Aug 2007
Nivå 2 · Novis

haaaaahaaaa

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in