Jag satt och spelade CS...sen så crashade det och så blev allt utom half-life (spellistan) preload complete... så nu kan jag inte spela längre...vad ska jag göra?
Inte Äger Spelet Mer?
AntonJ3000
Vitdom
Nivå 9 · Veteranfuskare
Pröva starta om steam, annars stäng av steam och gå in på C:\Program\steam\ och ta bort följande filer:
- Steam.dll
- SteamUI.dll
- ClientRegistry.blob
AntonJ3000
↗ till inläggetStarta om funkade :DPröva starta om steam, annars stäng av steam och gå in på C:\Program\steam\ och ta bort följande filer:
och sedan starta upp steam och låt den uppdatera, om det inte fungerar sedan får du skriva här så kan vi försöka hjälpa till.
- Steam.dll
- SteamUI.dll
- ClientRegistry.blob
garkan
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inläggetDet var unte det som var problemet .↗ till inläggetStarta om funkade :DPröva starta om steam, annars stäng av steam och gå in på C:\Program\steam\ och ta bort följande filer:
och sedan starta upp steam och låt den uppdatera, om det inte fungerar sedan får du skriva här så kan vi försöka hjälpa till.
- Steam.dll
- SteamUI.dll
- ClientRegistry.blob
Han hade ändrat i cstrike mappen medan's han spelade eller hade steamöppen . Och
när cs har en ny uppdatering så hittar den nya knasiga filer som tar bort cs tills nästa gång du loggar in
AntonJ3000
VA?
Jag spelade CS...och sen så gick jag tillbaka till steam...
garkan
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inläggetAre you sure .. Are you really really really really sure?VA?
Jag spelade CS...och sen så gick jag tillbaka till steam...