💬
Logga in
Fuska.se

Inte Äger Spelet Mer?

5 svar · startad

Jag satt och spelade CS...sen så crashade det och så blev allt utom half-life (spellistan) preload complete... så nu kan jag inte spela längre...vad ska jag göra?

Nivå 9 · Veteranfuskare

Pröva starta om steam, annars stäng av steam och gå in på C:\Program\steam\ och ta bort följande filer:

• Steam.dll
  • SteamUI.dll
  • ClientRegistry.blob
och sedan starta upp steam och låt den uppdatera, om det inte fungerar sedan får du skriva här så kan vi försöka hjälpa till.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Pröva starta om steam, annars stäng av steam och gå in på C:\Program\steam\ och ta bort följande filer:

• Steam.dll
  • SteamUI.dll
  • ClientRegistry.blob
och sedan starta upp steam och låt den uppdatera, om det inte fungerar sedan får du skriva här så kan vi försöka hjälpa till.
Starta om funkade :D
2 Aug 2007
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

• Steam.dll
  • SteamUI.dll
  • ClientRegistry.blob
Starta om funkade :D

Det var unte det som var problemet .

Han hade ändrat i cstrike mappen medan's han spelade eller hade steamöppen . Och

när cs har en ny uppdatering så hittar den nya knasiga filer som tar bort cs tills nästa gång du loggar in

VA?

Jag spelade CS...och sen så gick jag tillbaka till steam...

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

VA?

Jag spelade CS...och sen så gick jag tillbaka till steam...

Are you sure .. Are you really really really really sure?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in