Snorlax (M) @ Chesto Berry
Trait: Immunity
EVs: 80 HP / 176 Atk / 252 Def
Impish Nature (+Def, -SAtk)
- Belly Drum
- Rest
- Return
- Shadow Ball
Finns det något sätt att förbättra den?
Snorlax (M) @ Chesto Berry
- Belly Drum
- Rest
- Return
- Shadow Ball
↗ till inläggetByt Return mot Aerial Ace(stavning?) i fall du möter en Fighting typ.Eller kan den lära sig Aerial Ace?Snorlax (M) @ Chesto Berry
- Belly Drum
- Rest
- Return
- Shadow Ball
det borde du väl veta själv agyir..så som du tillrättavisar andra och leker pokémonkung...
som sagt byt ut return...och låt den få högre level...
Som sagt så tror jag att du kan det bäst själv.
alla pkmn kan lära sig Aerial ace :P, Å ja, du borde lära den de, annars va den bra
↗ till inläggetInte alla.alla pkmn kan lära sig Aerial ace :P, Å ja, du borde lära den de, annars va den bra
Onödigt med belly drum eftersom shadopw ball är en sp.atk typ return blir den enda som får boost på den
↗ till inläggetjo, alla, förutom typ magikarp, feebas, caterpie, metapod, weedle å kakuna...↗ till inläggetInte alla.alla pkmn kan lära sig Aerial ace :P, Å ja, du borde lära den de, annars va den bra
↗ till inläggetjo, alla, förutom typ magikarp, feebas, caterpie, metapod, weedle å kakuna...↗ till inläggetalla pkmn kan lära sig Aerial ace :P, Å ja, du borde lära den de, annars va den bra
Inte alla.
Just det.
Vadå kan Golem lära sig det
↗ till inläggetVerkar så.Vadå kan Golem lära sig det
Shadow ball är väl inte så bra för Snorlax på d/p då den är en speciell skada istället för fysisk eller? :unsure:
JAAAAAAAA
return är starkare än aerial ace då den har stab..
Jag måste byta ut shadow ball, men mot vad?
↗ till inläggetByt ut alla attacker till:return är starkare än aerial ace då den har stab..
Rest.
Sleep talk/ snoore.
En star norman attack, typ som body slam. Eller en stark beam, hyper beam till ex.
Sedan en psychic utifall att du möter en fighting pokemon.
Sedan en leftlove, elr vad det heter.
↗ till inlägget↗ till inläggetByt ut alla attacker till:return är starkare än aerial ace då den har stab..
Rest.
Sleep talk/ snoore.
En star norman attack, typ som body slam. Eller en stark beam, hyper beam till ex.
Sedan en psychic utifall att du möter en fighting pokemon.
Sedan en leftlove, elr vad det heter.
LOL, det var det sämsta movesetet jag hört, psychic är en special attack, return äger body slam, och hyper beam är skräp. Och där var det 2 normal attacker, och att sleep talk äger snore, mot figting är han ändå körd då han är så långsam, leftoverst är inte så bra på en med rest, chesto berry är bättre.
Och jag ska ha en belly drumeer, inte en............sleep sucker!!
Men om Snorlax har mycke HP kan han klara en Fighting attack.
snorlax ska ha jordbävning B)
den äger
Agyir @
Varför frågar du oss, om du nu är en pokemon elit :lol:
↗ till inläggetJag tror nog inte EQ passar till Snorlax.snorlax ska ha jordbävning B)
den äger
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in