Fler låtar utan nedladdning också
Spel 2007
↗ till inläggetGTA IV
von kluth, guitar hero 2 har redan kommit ut
Har pratat runt på olika spelaffärer- Det som gör att gh2 är försenat är att de försöker göra att man kan lägga in vilken rocklåt som helst. Har du tex metallica, lägg in lite låtar i boxen och lira dem på GH!
Låter otroligt eftersom dem måste koda massor av extra låtar, vilka knappar man ska trycka på osv. Extra jobb till låtar som nån kankse aldrig kommer att spela.
Tycker också att det verkar ganska otroligt, men jag hoppas på det iaf :P. får prata med honom igen nästa gång jag kmr till ebgames :P
Army of 2 verkar ganska roligt
1.Guitar Hero 2
2.GRAW 2
3.BF:BC
3.Halo 3
4.SKATE
5.BIA HH
6.Rogue Warrior
7.GTA 4
8.CoD 4 (om d kmr)
9.APB fast d kmr 2008 ;)
kolla lite mer på xbox.com nu vill lätt ha Kane & Lynch: Dead Men
Mass Effect och Halo 3. Guitar Hero 2 skulle vara kul men längtar ej till det direkt.
cod4 och pgr4
↗ till inläggetGuitar Hero 2 finns väl redan eller? o_OMass Effect och Halo 3. Guitar Hero 2 skulle vara kul men längtar ej till det direkt.
halo 3, super mario galaxy, assasins creed, kane & lynch: dead men
OMG det är många...
Bioshock
Assassins Creed
Rock Band
Kane & Lynch - Dead Men
Tom Clancys Splinter Cell - Conviction
NHL 08
Madden NFL 08
Fifa 08
Army of Two
Two Worlds
Alan Wake (om det nu kommer 07...)
Halo 3
Fable 2
Enemy Territory: Quake Wars
Brothers in Arms: Hells Highway
Call of Duty 4 Modern Warfare
Medal of Honor: Airborne
Battlefield: Bad Company
Och GTA IV :wub: 2008 :)
haha köp du alla dom spelen i år...
Assassin's Creed, Bioshock, Fable 2, Halo 3...
Var något mer också som jag inte kan komma på just nu, men det ska väl komma en uppföljare på Dead Rising?
@ Cellic, jo jag kommer köpa de flesta av de men inte alla :):P
aja kane & lynch, splinter cell, halo 3 och alla andra "stora" spel kommer kosta mellan 600-700, blir några tusenlappar på bara spel där eller?
↗ till inläggetAssassin's Creed, Bioshock, Fable 2, Halo 3...
Var något mer också som jag inte kan komma på just nu, men det ska väl komma en uppföljare på Dead Rising?
dead island tänkte du kanske på? det är ingen uppföljare men ett spel som är ganska likt dead rising
Nja de flesta kostar 599, men jo det blir nog ganska mycket pengar...
Hmm,
Skate
Assassin's Creed
Halo 3
Guitar Hero III
Rock Band
Stranglehold
Det ska nog hålla mig lugn ett tag.
↗ till inläggetGår mycket rykten om att en Dead Rising 2 ska släppas, slutet är ju lite... öppet. :Saja kane & lynch, splinter cell, halo 3 och alla andra "stora" spel kommer kosta mellan 600-700, blir några tusenlappar på bara spel där eller?
↗ till inläggetAssassin's Creed, Bioshock, Fable 2, Halo 3...
dead island tänkte du kanske på? det är ingen uppföljare men ett spel som är ganska likt dead rising
Får kolla upp det där Dead Island däremot. :P
halo 3, fable 2 och resident evil 5