jag undrar om det finns nån bana som är helt tom bara gräs över hela och man ska kunna höja och sänka priset på attraktionerna. jag hittar en men då är allt grattis utom affärerna och entrén.
Rollercoaster Tycoon2
UAP
Shaitan
Nivå 3 · Lärling
Man kan använda editorn i spelet.
Där finns det också alternativet att ta entréavgift eller avgift för åkattraktionerna.
Katt
Nivå 8 · Veteranfuskare
MegaPark, förmodar jag :P! Rör inte pengarna bara, i editorn, då blir de 10 000 igen...
ixam
Nivå 4 · Lärling
↗ till inläggetjag undrar om det finns nån bana som är helt tom bara gräs över hela och man ska kunna höja och sänka priset på attraktionerna. jag hittar en men då är allt grattis utom affärerna och entrén.
har också undratdet innan
UAP
↗ till inläggetVart är editorn:P det va ett tag sen jag spelade det, och hittar den inteMan kan använda editorn i spelet.
Där finns det också alternativet att ta entréavgift eller avgift för åkattraktionerna.
Katt
Nivå 8 · Veteranfuskare
Du trycker på den röda verktygslådan, och så kommer det upp en meny det det på! :)
UAP
↗ till inläggetär det scenarioediatorn eller vad det står? iaf där hittar jag det inte och ingen annan stans heller :S ''/Du trycker på den röda verktygslådan, och så kommer det upp en meny det det på! :)
Katt
Nivå 8 · Veteranfuskare
Japp, det är den...