1: När kommer det ut?
2: Vilket tror ni kommer vara bäst? Two Worlds eller Oblivion?
3: Finns det olika klasser på two worlds som Oblivion? Och finns det mkt vapen?
Tack för svar! :medieval:
1: När kommer det ut?
Vad är Two Worlds? :huh:
*går och sätter mig i ett hörn och känner mig noobig*
↗ till inläggetVad är Two Worlds? :huh:
Inte ska du känna dej noobig :P jag fick reda på det för nån vecka sen, det är ett nytt spel till 360 och kanske ps3, det är VÄLDIGT likt Oblivion, men är nog bättre för man kan tillex: lira upp till 8 st multiplayer , Live ( har jag för mej), du kan rida på hästar, tama Ödlor m.m, och om du tillex: eldar upp ett hus så är det så i hela spelet, grannarna sörjer dom som brunnit upp m.-m.
---skickar en bild också---
:medieval:
det släpps 9:e maj.
Själv fick jag höra om det av min vän Fireseagul igår. Jag ska absolut köpa eftersom att detta verkar bli bättre än Oblivion, som faktist är ett av de bästa om inte det bästa spelen jag spelat.
Jag får nog titta närmare på detta...
det bör du göra
Kollat lite info om det och det värkar grymmt.. Fast jag stör mig på dvärgarna.. -.- Skägget sitter ju fast i magen, eller ja.. Aja, Two worlds officiela sida. wee :kung:
Jag har Oblivion på Xbox 360 och funderar på att köpa detta spel Fast med Royal edition på Webhallen.se
Nu har jag 2 frågor.. Tror ni eller vet om karaktären på Two towers kommer springa likadant som den på Oblivion för jag gillar ej när karaktärn springer sådär..
Sen nu när jag bokat Two towers Royal edition hur skall jag då veta vilken Storlek jag kommer få på T-shirten? Kmr det vara Standard storleken? För det är första gången jag bokar ett sånt här Royal edition spel. Kommer dem ringa mej och fråga vilken Storlek jag vill ha elr? För man kunde ej välja via sidan...
Här är Länken: http://www.webhallen.com/prod.php?id=75087
Ja spelet skall komma den 31 aug säger Webhallen och ja jag tror det att det kommer gå att använda olika klasser.
Annars kommer det nog bli ett bra spel, skulle vilja ha ett Demo :(
↗ till inläggetja det finns jävligt mycket vapen dude ses1: När kommer det ut?
Det fick bara typ 6/10 i level :/
Om man nu köper Spelet på Webhallen (inte Royal edition) står det att de 200 första som bokar får ett Ingame item via E-post.. Vet nån vad för item det är? xP
det kom ju ut i juli och är INTE lika bra som oblivion
PC versionen ja, men inte 360, tror det ska vara mycket skillnad mellan de...
Har inte hört så mycket om spelet, men jag tror Oblivion kommer hålla sig kvar som populärast utav dem.
eh det kommer inte bli bättre på xbox 360 det kommer vara nätan precis likadant med hemska röster och störda hästj*vlar. det brukar aldrig bli ngn skillnad på spelen även om dom släpps ngn månad efter det andra spelet, tex halo 2 till data var samma grafik som xbox-versionen och då hade det ändå släppts för över två år sen, och den grafiken höll inte till pc nu. gudfadern släpptes fem månader eller nåt sånt tsenare till 360 än till dom andra konsolerna men det var ingen skillnad där heller. det som gör att dom inte kan släppa spelen samtidigtt är bara att dom ska konvertera spelet till 360.
↗ till inlägget↗ till inläggetVad är Two Worlds? :huh:
Värsta Daedra-kopian från Oblivion. :o
↗ till inläggetdet som gör att dom inte kan släppa spelen samtidigtt är bara att dom ska konvertera spelet till 360.
Stämmer, det är därför den grafiska ändringen inte sker.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in