tjena jag är 55cbt och är lite noob men vad ska jag har för armor när jag vill pk (jag har typ 30k hela tiden)
Vad Ska Man Ha För Armor I Wildy?
om du har 30k så ta och köp dig en green dragon hide body och en rune scimmy och lobs
↗ till inläggetom du har 30k så ta och köp dig en green dragon hide body och en rune scimmy och lobs
då behöver han mer än 30k ;)
rune skimmy = 25k
27 Lobsters = ca 8k
green dragon hide body = typ 7-9k kanske :P
totalt= 40k typ
annars kan du ju köpa rune skimmy och typ black full?
rune skimmy= 25k
black full= 5k?!?
och fiska dina lobsters själv om du kan....
↗ till inläggetJag ger MAX 22k för en rune scimmy! -.-' lobs fiskar man ju självom du har 30k så ta och köp dig en green dragon hide body och en rune scimmy och lobs
ok tack för tipsen men vad är bättre armor, green dragon hide body eller full balck? (jag kan fiska lobbys)
↗ till inläggetok tack för tipsen men vad är bättre armor, green dragon hide body eller full balck? (jag kan fiska lobbys)
full black
ok
jag brukar då ha: full green d hide,rune scim och rune full helm
det är bra att bara ha halv dåligasaker där ifall man skulle dö och mat förstås
Man ska ha saker man är beredd på att förlora.
ja det var det jag menade med "halvdåliga saker"
Ta ett rune sword (8k) Det critar ofta och är inte så sugigt och köp mithil med d hide body och str ammy och några lobbs
Rune scimm.
Full black.
Str ammy.
har du tänkt vad som händer om man dör av en bågskytt eller trollkarl rsmaster?
HAHAHAHHA lol jag brukar förlora (om jag dör) Över 1 mille LOOOL man dör inte så lätt bara om man är nub
om man inte har mat kan man dö rätt lätt
Vågar man chansa får man oftast inga bra grejer. Vågar man inte dör man oftast.
LOL jag ska på lite pking i Varrock.... Över 220k items... Har dött tusentals gånger med samma saker men jag bryr mig inte jag jobbar mig upp igen
↗ till inläggetär du seriös? ingen kan bestämma vilken armour du ska ha det är ditt eget val ta nån armour som du är beredd att förloratjena jag är 55cbt och är lite noob men vad ska jag har för armor när jag vill pk (jag har typ 30k hela tiden)
↗ till inläggetLOL jag ska på lite pking i Varrock.... Över 220k items... Har dött tusentals gånger med samma saker men jag bryr mig inte jag jobbar mig upp igen
Är det inte lite smartare att ta full rune och sen full d hide i inventory ifall en mage kommer?