JA!! Jag kom på lösen till mitt ACC med cash! WOHOOO! Säljer den nu för ett WOW acc eller Source acc
Den är lvl 35 ranger 2h K0 Men har 984k!!!!!!!!!
KOLLA IN!
JA!! Jag kom på lösen till mitt ACC med cash! WOHOOO! Säljer den nu för ett WOW acc eller Source acc
Den är lvl 35 ranger 2h K0 Men har 984k!!!!!!!!!
KOLLA IN!
Hej jag skulle jättegärna ha de pengarna men tyvärr har jag varken WOW acc eller 5K fm! finns det ngt annat sätt att få det???
coolt jag har inte heller några fm :S
ny avatar? nice!
Nää jag vet hur det känns, skulle villja testa att köpa blandade mynt 0- 200 men jag vet inte...
ända sättet är isåfall att ge mig ett bra RuneScape acc på lvl 90+ xD
↗ till inläggetöööh finns det nåt sätt att tjäna fm på da :Sända sättet är isåfall att ge mig ett bra RuneScape acc på lvl 90+ xD
Eller ett CS SOurce acc.....
ELLER SISTA CHANSEN! Ett tibia acc lvl 30+
Naa, då får det nog vara. om du inte tar på avbetalning typ alla mina fm så fort jag får 100 fm?
↗ till inläggetööööööh....bjud på min gubbe vettja... :P ingen har bjudit högre än 600k...Eller ett CS SOurce acc.....
ELLER SISTA CHANSEN! Ett tibia acc lvl 30+
förresten vad heter din pure ranger
Det ser ut som den heter Black Scim Ya!!! förresten jag har en typ lvl 10-20 ranger men den har blivit bannad trökigt men jag försöker få den tillbax! om jag lyckas så säljer jag den för högstbjudande
Min pure ranged blev nyss banned för acc selling xD nån från sidan anmälde
SKRIV VAD NI GER FÖR mina cash.. SKRIV ALLT..
Speel din gubbe.... AAA visst immoron om ingen ger bättre
↗ till inläggetva bra! förlåt om jag sa att din lvl 81 acc sög :SMin pure ranged blev nyss banned för acc selling xD nån från sidan anmälde
SKRIV VAD NI GER FÖR mina cash.. SKRIV ALLT..
Speel din gubbe.... AAA visst immoron om ingen ger bättre
xD NP Men har den sharks, rune arrows och red d hide?
↗ till inläggetred dhide check! sharks...mer eller mindre 6 just nu... 32 rune arrows :S ska skaffa merxD NP Men har den sharks, rune arrows och red d hide?
Skaffa 24 sharks, 2 range pots 50 rune arrows, Red d hide och den är din
↗ till inläggetlägg till fuska mynt eller en annan gubbe till så har vi en deal...du får mer än sakerna du bad om...Skaffa 24 sharks, 2 range pots 50 rune arrows, Red d hide och den är din
JAG KÖPER 800K FÖR 4000FM! =)
Nej tack xD
Speel12: Ok ger dig en 47 melee pure om du fixar mer än vad jag sa!
↗ till inläggetokej vad är din msn? jag addar dejNej tack xD
Speel12: Ok ger dig en 47 melee pure om du fixar mer än vad jag sa!
Min msn funkar ej.... Hinner du fixa allt det tills immoron?