💬
Logga in
Fuska.se

Andras Varningar

5 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Hejsan !

Varför kan man inte se andras varningar längre ? =O

Det var iofs ett tag sedan jag var här men endå.

// PussyCat

Nivå 8 · Veteranfuskare

efter uppdateringen så blev det så. Men du kan ju alltid fråga personerna hur många varningar de har.

15 Sep 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

Det är ju inte precis det man längtar efter ^^

Men aha okej då vet jag det (=

Tack Jojjen

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

efter uppdateringen så blev det så. Men du kan ju alltid fråga personerna hur många varningar de har.

Snarare så är det så att admin tog bort den funktionen så att man inte såg andras varningar, det kanske hade nått med om man hade 4 varningar eller nått sånt.

Men annars så kan man ju som sagt fråga en, men alltså jobbigt att fråga varenda en här, och antagligen så kommer de kanske säja, " näe jag har 0 varningar".

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Snarare så är det så att admin tog bort den funktionen så att man inte såg andras varningar, det kanske hade nått med om man hade 4 varningar eller nått sånt.

Men annars så kan man ju som sagt fråga en, men alltså jobbigt att fråga varenda en här, och antagligen så kommer de kanske säja, " näe jag har 0 varningar".

Ser ingen idé att ljuga om varningar :P

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Gör man det så känner man ingen som helst respekt för andra människor eller sig själv, man ska våga erkänna sina fel(dock har det förekommit orättvisa varningar för folk jag känner).

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in