💬
Logga in
Fuska.se

Call Of Duty 3.

10 svar · startad

Tjena, nu klarade jag nyss COD på 2 dagar. Lite senil blev jag i slutet.

Har någon av er klarat av cod med?

Nivå 8 · Veteranfuskare

CoD 2 räckte för mig, men Call Of Duty Modern Conflict ser asfett ut. Sorry att jag typ inte svara på din fråga, ville bara tillägga med allmänt spelsnack.

Nivå 4 · Lärling

CoD4 ÄGER, bara så ni vet så är ju den Europeiska BETAn nu Live och nycklar borde finnas kvar på www.fz.se ;)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ooooh saftigt, det måste man testa!

15 Sep 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare

Call of Duty 3 var helt klart bättre än 2:an. 4:an ser också ut att bli bra, synd att de lämnat Andra Världskriget bara...

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag tycker faktiskt verkligen inte att det är synd, finns tillräckligt med andra-världskrigsspel ute nu, bra att dem tog steget till något nytt.

Sista uppdraget blev lite puckat för mig. ^^.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hur gick det till?

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag tycker faktiskt verkligen inte att det är synd, finns tillräckligt med andra-världskrigsspel ute nu, bra att dem tog steget till något nytt.

Jo, du har nog rätt. Dessutom släpps ju Brothers in Arms: Hell's Highway snart, ett spel som ser ut att kunna klassa alla WWII-spel!

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hur gick det till?

Jadu, först så var det en sådanhära barricade, jag stog där i en halvtimme och jag bara: Hmm, hur ska jag komma över :P

Sen listade jag ut det, men sen dog jag hela tiden av dom fula panzarvagnarna :/

16 Sep 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jo, du har nog rätt. Dessutom släpps ju Brothers in Arms: Hell's Highway snart, ett spel som ser ut att kunna klassa alla WWII-spel!

Ja det är absolut värt att kolla in!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in