↗ till inläggetHär e två målningar som ja och en polare gjort(min e till höger) :D
Va tycks? :D
Ja mena min e den vänstra :D
Asså, du vet inte vilken som är din eller`?
Har du msn?
↗ till inläggetHär e två målningar som ja och en polare gjort(min e till höger) :D
Va tycks? :D
Ja mena min e den vänstra :D
Asså, du vet inte vilken som är din eller`?
Har du msn?
Jo ja vet vilken som e min skrev fel i början och märkte de efteråt :D
Och ja jag har msn.
sry för alla stav fel jag är inte van vid mitt tagentbord sry.
jag skulle köra lagligt om det exicterade lagliga väggar i min stad vilket det inte gör :( och jag skulle aldrig våga köra över typ snakes målningar tror att han var en av svergies bäst kanske bara drömmer vet ej :P
↗ till inläggetJo ja vet vilken som e min skrev fel i början och märkte de efteråt :D
Och ja jag har msn.
Hit med den då, lixom jag tror dej inte föräns du skickar bilden eller fler bilder, jag kan skicka lite throw ups som jag har gjort då .
PEACE
hur vet ja att du inte e en civil snut som vill sätta dit såna som mej? <_<
ahahahha ingen vet var du bor om du inte har lagt in den rätta adressen när du gjorde din msn <_<
↗ till inläggethur vet ja att du inte e en civil snut som vill sätta dit såna som mej? <_<
asså fyfan va trög du är, det är inte du som har gjort piecen där .. du vågar ju f*n inte äns att ge ut din msn lol, så blåst .
lol oske jag har sett den där bilden i en blogg han ljuger ju arslet av sig lol :lol:
↗ till inläggetlol oske jag har sett den där bilden i en blogg han ljuger ju arslet av sig lol :lol:
haha jag sa ju det, han svarar ju inte äns .. ska komma med en av mina t ups snart :)
↗ till inlägget↗ till inläggetlol oske jag har sett den där bilden i en blogg han ljuger ju arslet av sig lol :lol:
haha jag sa ju det, han svarar ju inte äns .. ska komma med en av mina t ups snart :)
nice! jag kanske ska tra någno t-up snart tar kort och skixxar in kanske någon tag/ blockbuster vet inte vad jag har på datorn
↗ till inlägget↗ till inläggetlol oske jag har sett den där bilden i en blogg han ljuger ju arslet av sig lol :lol:
nice! jag kanske ska tra någno t-up snart tar kort och skixxar in kanske någon tag/ blockbuster vet inte vad jag har på datorn
Snälla lär dej stava lite (:
Klicka här för gratisgodis!!
Snälla lär dej stava lite (:
sorry men jag har alltid så bråtom ska försöka att stava bättre :D
det är ju inget faligt att visa upp sina saker på en sån här sida :lol: :huh:
:biggrin:
:laugh:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in