💬
Logga in
Fuska.se

Kör Skolan :s

13 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

asså jag fatar inte hur man gör eller aa för jag går in å sen så fatar jag inget mer några smarta pers i sverige som har hjärna å kan hjälpa mig :P

Senast ändrad:

jo du ska gå in i körskolan och ställa dig i den röda cirkeln då kommer en gubbe snacka sen ställer du dig vid den lilla mini tv och så gör du som man ska göra tips när du har ställt dig vid mini tv så kolla först hur dom gör på filmen innan du fortsätter :P :P :D :lol:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

det är ju ingen röd ring där :o

jo gå runt i hela byggnaden så finns det där :P

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5

hittar inget :o

kör du uppdrag i sanfierro? :P om du inte gör det då måste du klara alla uppdrag tills du är i sanfierro

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7

aaha men jusst nu kör jag zero uppdragen :P

ok :P har du gta sanandreas till pc eller xbox?:P

17 Sep 2007

MÄNNISKOR

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #10

Pc :P

Nivå 9 · Veteranfuskare

du har troligen inte kommit tillräkligt långt i storyn spela vidare tills en snubbe ringer och säger att man kan göra körskolan,den blir ochså utmärkt på kartan.

18 Sep 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

Du behöver inte göra zeros uppdrag. du ska bara göra uppdragen som thetruth och co har. då kommer du förr eller senare körskolan att öppnas.

↗ till inlägget

Du behöver inte göra zeros uppdrag. du ska bara göra uppdragen som thetruth och co har. då kommer du förr eller senare körskolan att öppnas.

Exekt så ska du göra lissen to the man :)
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #14

okej okej Respekt asså xD :P tack ska ni ha så sliper jag oroa mig över skiten :P då vet jag tack :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in