Tja! Jag undrar om man tröttnar lätt på perfect dark zero?? En annan fråga är det bra på xbox live??
Tja! Jag undrar om man tröttnar lätt på perfect dark zero?? En annan fråga är det bra på xbox live??
Perfect Dark Zero var mitt första spel till 360 och för mig hållde det rätt länge. Det är väll ganska bra på live.
Hehe, köpte det själv för någon vecka sedan i bundle med en kontroll, fick spelet för 80kr på så sätt :)
Spelet är ganska kul i SP men väldigt kul i MP om man är ett par personer, har inte testat över live då jag inte pallar köpa guld :/ :P
Perfect Dark Zero för mig är ett bra spel dock inte lika bra Live.
naaj köp inte det! köp gears of war istället, håller myyyyycket längre. grymt om du spelar på live
Ja GOW är ju såklart ett enkelt val framför PDZ.
Nej!! GOW SUGER, så j*vla trist!
Det är så ensidigt och typ max 8 spelare online, tror man kan vara 16 eller 32 på PDZ...
haha tycker du PDZ är bättre än GOW!? enda i världen som tycker så isf
Japp, jag och mina kompisar är de enda, vi sitter också på en ö i Atlanten och är emimiter :)
Nej men har inte förstått varför alla gillar GoW ?? :blink: :huh:
Grafiken är genialisk, storyn och gameplay(et). Dock spelar jag det inte så mycket, och på LIVE blir jag dödad hela tiden, det är svårt att vara noob i GOW.
Fattar själv inte ett skit av storyn och sedan tycker jag själv att grafiken inte är så bra, och gameplayet suger enligt mig, gillar inte siktet, vapnen eller banorna.
↗ till inläggetFattar själv inte ett skit av storyn och sedan tycker jag själv att grafiken inte är så bra
Utveckla?
Alla har egna åsikter, själv gillar jag ingen av de två spelen.
Ja t.ex. grafiken uppdateras trögt och tycker inte den är något speciellt (kör med en Samsung 32" HD, 1080i, 1360*768) , Oblivion har enligt mig bättre.
Storyn förstår jag inte ett skit av, dock så började jag om och gav spelet en ny chans igår, kan ju medge att det var roligare att köra CO-OP som jag körde först jag klarade det, men nu kör jag på hardcore och blev direkt roligare, men fattar fortfarande inte storyn, bara att Fenix vart inspärrad ett tag och att när han kommer ut så är allt helt fel (eller kanske är storyn det, eller har jag fel?)...
Nu har jag kommit till något ställe med en massa vagnar och skit :S Ganska kul nu när jag började om, dock har jag inte Live så kan inte säga något om det, men dock så är SP läget enligt mig nu bättre än i PDZ.
Dock så går det bara att spela 2 spelare på samma konsoll och det tycker jag är synd.
Jag tycker att Perfect dark zero e det sämsta spelet som har gjorts till 360
↗ till inläggetJag tycker att Perfect dark zero e det sämsta spelet som har gjorts till 360
Då har du inte spelat Eragon. :P
Jo faktis på ps2 och jag började faktis gråta :(
↗ till inläggetJo faktis på ps2 och jag började faktis gråta :(
Jag hoppas inte det var glädjetårar.
Ne det var det inte, jag kunde inte sova på flera dagar för jag drömde mardrömar för spelet :P
↗ till inläggetNe det var det inte, jag kunde inte sova på flera dagar för jag drömde mardrömar för spelet :P
Haha, jag förstår dej. Men enligt mej var filmen t.o.m dåligare än spelet ;)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in