💬
Logga in
Fuska.se

Ratings

27 svar · startad

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Rep skulle varit fett!

Så om man får typ över 50 rep så får man typ Hjälpsam, osv. skulle varit nice

Detta är ingen fjortissida. Avslås.

Vad får dig att tycka mitt inlägg var " fjortis aktigt ". Vill du ha en bäng i huvudet eller? Om man nu skulle fått hjälpsam så skulle föralldel medlemmarna kontakta medlemmen om problem och dy, då moderatorna inte har tid, och på så sätt så blir sidan mycket bättre.

Detta får folk med svagt psykiskt sjölvförtroende att känna sig dåligt, ingen bra idé. Och för det and så är stjärnsystemet borttaget ungerfär av den anledningen. Tror knappast att admin skulle godkänna det ifall man se över den sista tiden. Nöj er med fuska som det är, det behöver inte vara ett supersnyggt och funktionellt megaforum. Det är bra som det är.

18 Sep 2007
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Rep skulle varit fett!

Jo, håller med ;). Ingen rep eller bedömningssystem. FuskaRank är bra och det har fungerat bra.

19 Sep 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Rep skulle varit fett!

Vad får dig att tycka mitt inlägg var " fjortis aktigt ". Vill du ha en bäng i huvudet eller? Om man nu skulle fått hjälpsam så skulle föralldel medlemmarna kontakta medlemmen om problem och dy, då moderatorna inte har tid, och på så sätt så blir sidan mycket bättre.

Läs först nogrannt, sedan får du gärna uttrycka dig. Jag skrev nämligen aldrig att varken du elelr dit inlägg var fjortis utan att Fuska inte är en fjortissida.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Najje inge fler betygsättnings grejor -.-'

Räcker nog med fuska ranken.

20 Sep 2007
Nivå 4 · Lärling

Men orka, ratings, det är bra som det är, men tänk om en ratings var dum, å en medlem här hade bara ovännder, här så skulle alla rösta på dum.

21 Sep 2007
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Men orka, ratings, det är bra som det är, men tänk om en ratings var dum, å en medlem här hade bara ovännder, här så skulle alla rösta på dum.

Då hade jag fått lämna fuska :( Och det e inte bra i slutändan ;)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Ni kan räkna med att många lämnar sidan om detta införs. Fuska lutar ju mer å mode och fjortis hållet än åt spel och fusk hållet. FuskaRanken ska vara kvar, det är något unikt jag tycker vi ska beålla här på sidan så att den inte blir som alla andra.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in