visst kommer man kunna spela 2 spelare ??(jag vet att det kanske är lite tidigt så ni behöver inte påpeka detta)
Gta Iv
det kommer väl finnas ett online-läga, ja...
Är ni säkra eller tror ni bara?
Det är ganska säkert att det kommer finnas ett onlineläge men ingen vet vilket sorts online läge det blir.
Drömmen är, fritt samhälle, alla går runt och gör vad dem vill, AI:n som riktiga spelare. Frågan är hur det hade fungerat. :P
↗ till inläggetmen att man spelar 2 st utan xbox live det är det jag vill veta....det kommer väl finnas ett online-läga, ja...
aha, det är jag inte säker på om dom har tatt bort elr inte
hoppas dom har det =) för det är ju skit kul om man kan spela två så =)
↗ till inläggethoppas dom har det =) för det är ju skit kul om man kan spela två så =)
Hade verkligen stärkt känslan.
yup, men har för mej att jag har läst nånstans att dom har tatt bort den funktionen, men minns inte vart...
↗ till inläggetyup, men har för mej att jag har läst nånstans att dom har tatt bort den funktionen, men minns inte vart...
Inte bra ju. :/
↗ till inläggetAj dåyup, men har för mej att jag har läst nånstans att dom har tatt bort den funktionen, men minns inte vart...
Undrar varför, är du säker förresten?
nej. men skit i det. har ni hört om "shooter-läget"? det är typ över-axeln style, som i resident evil 4, och dom säger att dom har lånat en del från Gears of War och Rainbow Six: Vegas oxå när det gäller ta-skydd systemet
↗ till inläggetnej. men skit i det. har ni hört om "shooter-läget"? det är typ över-axeln style, som i resident evil 4, och dom säger att dom har lånat en del från Gears of War och Rainbow Six: Vegas oxå när det gäller ta-skydd systemet
Najs, dem elementen kommer vi nog få se mer och mer i spel!
aa de låter ju riktigt grovt, hoppas det blir bra.
om ni hittar någon ny info om gta så kan ni väll skriva den har :P
↗ till inlägget↗ till inläggetnej. men skit i det. har ni hört om "shooter-läget"? det är typ över-axeln style, som i resident evil 4, och dom säger att dom har lånat en del från Gears of War och Rainbow Six: Vegas oxå när det gäller ta-skydd systemet
Najs, dem elementen kommer vi nog få se mer och mer i spel!
Källa?
gtanet.com/news
↗ till inläggetom ni hittar någon ny info om gta så kan ni väll skriva den har :P
Såklart vi gör. :)