Mer nytt än banners ;)
Synpunkter Angående ”bästa Avatar/banner/bild”-tråden
De nyskapande bilderna där är gjorda av mycket duktigare människor än vi här på spelforumet.
↗ till inläggetx-actlyDe nyskapande bilderna där är gjorda av mycket duktigare människor än vi här på spelforumet.
<_< Försöker man inte lyckas man givetvis inte.
↗ till inläggetDuh, man börjar inte med det svåraste. Om du ska lära sig spela trummor är inte det första du gör att spela en låt av ramones, utan du börjar med att lära dig olika takter m.m. Sedan kanske du spelar enkla låtar. Om du ska lära dig genom att spela ramones från början kommer du ingenvart.<_< Försöker man inte lyckas man givetvis inte.
Här är en åsikt, alla gör banners, och eftersom att man gör som själva så blir nästan alla likadana, fast det enda som skiljer är typ motivet, men det blir ju anorlundare om man gör bilden med 800x600 typ.
Baranoi :)
↗ till inläggetEller så spelar man ingen låt av ngn annan utan kommer på ngt själv... som jag när jag spelar gitarr.↗ till inläggetDuh, man börjar inte med det svåraste. Om du ska lära sig spela trummor är inte det första du gör att spela en låt av ramones, utan du börjar med att lära dig olika takter m.m. Sedan kanske du spelar enkla låtar. Om du ska lära dig genom att spela ramones från början kommer du ingenvart.<_< Försöker man inte lyckas man givetvis inte.
↗ till inläggetEller så spelar man ingen låt av ngn annan utan kommer på ngt själv... som jag när jag spelar gitarr.↗ till inlägget<_< Försöker man inte lyckas man givetvis inte.
Duh, man börjar inte med det svåraste. Om du ska lära sig spela trummor är inte det första du gör att spela en låt av ramones, utan du börjar med att lära dig olika takter m.m. Sedan kanske du spelar enkla låtar. Om du ska lära dig genom att spela ramones från början kommer du ingenvart.
Utan att först träna genom att spela andras låtar? En tia på att du aldrig blir någon bra gittarist.
Beror väl på vad man menar med bra ;)
↗ till inläggetBra föratt ha hållit på så länge som du gjort, du lär dig inte alls lika fort.Beror väl på vad man menar med bra ;)
Edit: